Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Piata online de produse second-hand creste, via Lululemon si Nike

Piata online de produse second-hand si ideea de sustenabilitate devin tot mai atractive, citim pe retaildive.com. Nike a lansat recent programul Nike Refurbished, care accepta returnarea produselor de incaltaminte marca proprie usor purtate sau imperfecte. Acestea pot fi aduse de clienti in 5 magazinele fizice din SUA, in prima faza; ulterior, sunt curatate si vandute cu reducere, in magazinele Nike de tip outlet, Nike Unite si Nike Community. Iar acum Lululemon are planuri similare pentru imbracamintea sportiva.

Sursa amintita scrie ca retailerul canadian Lululemon va lansa, in mai, un program-pilot de tip recommerce („Lululemon Like New”), in California si Texas. Consumatorii pot aduce, in magazinele fizice, produsele brandului care sunt ca noi si vor primi, la schimb, un card cadou, pe care il pot folosi pe site. Imbracamintea va fi curatata si vanduta online, iar cea care nu se califica va fi reciclata, prin intermediul companiei Debrand. Pana in iunie, produsele vor ajunge pe rafurile virtuale din cele doua state. Lululemon transmite ca achizita de imbracamintea sportiva prin intermediul acestui program poate economisi pana la 50% din amprenta de carbon a unui produs si 310 g de deseuri.

Initiativa va fi lansata odata cu editia limitata de produse Earth Dye, care are la baza vopsea prietenoasa cu mediul inconjurator, obtinuta din resturi de portocale, sfecta rosie si palmier pitic. „Lululemon munceste activ pentru a crea un viitor mai sanatos si suntem dedicati indeplinirii scopurilor detailiate in Impact Agenda, inclusiv ideii ca, pana in 2030, 100% dintre produsele noastre sa fie create din materiale sustenabile si prin solutii end-of-use”, a transmis presei Calvin McDonald (CEO Lululemon).

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentarii ( 5 )

  1. […] a fost adoptat de branduri si jucatori mari (ca Amazon, Yoox.com, Lululemon si Nike), in nise variate (de la imbracaminte pentru copii sau adulti, pana la telefoane, ceasuri si […]

  2. […] nu este noua: si alti retaileri de Fashion (ca Zalando, Yoox.com, Lululemon si Nike) au initiative similare, in contextul in care produsele second-hand sunt la mare cautare – mai […]

  3. […] cu amanuntul: pandemia COVID-19 a impulsionat retail-ul second-hand de lux, branduri mari (ca Nike si Lululemon) au introdus astfel de programe. Chiar si la noi in tara, start-up-ul Flip s-a dezvoltat sufficient […]

  4. […] de reducerea impactului asupra mediului inconjurator si economisire, iar brandurile mari (ca Lululemon si Nike) vor si ele o felie din […]

  5. […] Piata online de produse second-hand creste: site-ul e-commerce ThredUp.com a strans 168 de milioane $ in 2021, in ultima runda de listare la bursa si a popularizat modelul retail-as-a-service (RaaS) prin intermediul partneriatelor cu aproximativ 28 de branduri (ca Adidas, Gap si Target). […]