Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

SUA: Goodwill a lansat un marketplace online de produse second-hand

Federatia de organizatii americane nonprofit Goodwill Industries International Inc. a lansat GoodwillFinds.com, un marketplace online care va aduce ONG-ul vechi de 120 de ani in universul comertului digital, anunta digitalcommerce360.com. GoodwillFinds.com este construit pe platforma e-commerce Salesforce Commerce Cloud. Goodwill vinde produse second-hand in magazine fizice si foloseste fondurile pentru a ajuta persoanele dezavantajate sa invete meserii noi (prin organizarea de cursuri) si sa isi gaseasca locuri de munca.

Momentan, GoodwillFinds.com listeaza 100.000 de produse (imbracaminte pentru femei, barbati si copii, bijuterii, electronice, produse pentu casa, jucarii, carti, DVD-uri, muzica si instrumente muzicale, produse pentru artizanat si nu numai). Produsele sunt donate de centrele Goodwill participante, care se vor ocupa de livrare, inainte de marketplace-ul sa preia aceste operatiuni de fulfillment. Planul este ca marketplace-ul sa ajunga la un total de 1 milion de produse, pana la finalul lui 2023. Veniturile incasate din vanzarile online vor merge catre afiliatii locali ai Goodwill Industries.

Lansarea vine pe fondul cresterii masive a interesului in produsele second-hand: aceasta piata -a crescut cu 58% YoY, in 2021, conform unui raport ThredUp si GlobalData, citat de retailbrew.comPandemia COVID-19 a impulsionat retail-ul second-hand de lux, marketplace-uri ca StockX, Depop, TheRealReal Inc., Dopple si Rebelstork atrag cumparatorii interesati de reducerea impactului asupra mediului inconjurator si economisire, iar brandurile mari (ca Lululemon si Nike) vor si ele o felie din piata.

„Noi suntem primii (in acest domeniu). Goodwill are deja milioane de clienti activi, care ne iubesc deja brandul si misiunea si care vor sa isi cheltuie dolarii in magazinele noastre. Cumparatorii vor descoperi o varietate unica de produse (care, in unele cazuri, e mult mai mare decat a altor jucatori de pe piata), ne vor descoperi povestea si vor intelege ca a-si cheltui dolarii pe GoodwillFinds.com – in loc sa-i cheltuie pe alt site – inseamna sprijinirea unei misiunii si a unui ONG care ajuta 2 milioane de persoane sa beneficieze de servicii sociale, la nivelul comunitatii locale”, a transmis Matthew A. Kaness (CEO  GoodwillFinds).

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply