Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Noul CEO Pinterest vrea sa repozitioneze platforma drept una e-commerce

Saptamana trecuta, Pinterest a anuntat ca are un nou CEO: Bill Ready (fost President of Payments and Commerce la Google, CEO Braintree si Venmo, dar si COO PayPal), care va prelua fraiele de la cofondatorul Ben Silbermann, citim pe modernretail.co. Strategia pe termen lung a lui Bill Ready este sa incurajeze mai mult shopping-ul online pe platforma sociala, cred specialistii din industrie.

La fel ca rivalii Google, TikTok, Snap si Meta, Pinterest incearca sa-si convinga utilizatorii sa cumpere mai multe produse online prin intermediul platformei, pentru a combate veniturile publicitare in scadere. Pinterest a incercat sa se orienteze spre e-commerce cu elemente ca: Product Pins, butonul de Shop din rezultatele cautarii vizuale, optiunea Shopping List, parteneriatul cu Shopify si sectiunea Shopping Spotlight (care contine recomandari de produse facute de bloggeri si influenceri). Dar niciuna dintre aceste idei nu a avut drept rezultat transformarea aplicatiei intr-un jucator cu greutate pe piata cumparaturilor digitale. In ianuarie-martie 2022, Pinterest a avut cu 9% mai putini utilizatori activi lunar fata de Q1 2021 (adica 433 de milioane, in total).

„Avand in vedere ca mi-am petrecut majoritatea carierei in domeniul comertului si platilor, imi este extrem de clar ca Pinterest are sansa de a construi ceva unic, ceva special. In urmatoarea etapa a calatoriei noastre vom ajuta oamenii sa creeze o legatura mai solida cu produsele si serviciile inspirationale pe care le gasesc pe platforma noastra, pentru a trai vieti de nota 10”, a transmis Bill Ready (foto), pe contul personal de LinkedIn.

Expertii spun ca Ready va avea parte de o provocare masiva, avand in vedere ca platformele sociale se chinuie de ceva timp sa orienteze lumea spre comertul social, dar majoritatea veniturilor acestora raman cele din publicitate. Dar si avand in vedere ca platforma Pinterest este, de obicei, folosita pentru a crea liste de produse sau experiente despre care utilizatorii se documenteaza, deci conversia dureaza mai mult.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentariu ( 1 )

  1. […] de pe Facebook si Instagram este similar cu cel lansat in parteneriat cu Pinterest (care vrea sa se repozitioneze drept o platforma e-commerce), acum 6 luni. Aceasta bucla inchisa de shopping permite unui […]

Leave a reply