Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Meta si Amazon au lansat un instrument de shopping in-app pe Facebook si Instagram

Meta a renuntat la ideea de a face live shopping pe Facebook si Instagram, dar nu si la ideea de a dezvolta potentialul aplicatiilor proprii, in directia comertului social. Techcrunch.com anunta ca Meta si Amazon au semnat un parteneriat care permite consumatorilor din SUA sa-si lege conturile de Facebook si Instagram cu cel de Amazon, pentru a face shopping online mai rapid si mai usor.

Noul instrument de shopping in-app de pe Facebook si Instagram este similar cu cel lansat de Amazon in parteneriat cu Pinterest (care vrea sa se repozitioneze drept o platforma e-commerce), acum 6 luni. Aceasta bucla inchisa de shopping permite unui utilizator sa apese pe o reclama Amazon la un produs, pe Instagram sau Facebook, apoi sa intre direct in contul Prime (fara a parasi aplicatia initiala), de unde sa cumpere ce-si doreste. Checkout-ul se face folosind informatiile de plata salvate in cont si livrarea se face la adresa preferata.

Sistemul permite o targetare si o optimizare mai bune (Meta va folosi informatiile trimise de Amazon si de sellerii de pe marketplace care ofera Buy with Prime, pentru a arata utilizatorilor reclame relevante), rate de conversie mai bune (checkout-ul va fi mai rapid) si ad-uri personalizate (Meta va afisa reclame doar membrilor Prime si va putea modifica in timp real pretul si estimarea legata de durata livrarii). Pentru ca schimbul de date se face direct intre Meta si Amazon, cea dintai companie evita problemele legate de politica Apple de App Tracking Transparence/ATT. Meta se opune ATT din 2021, spunand ca afecteaza afacerile mici, care se bazeaza pe reclamele sale personalizate.

Aceasta colaborare Meta-Amazon vine la fix, intr-o perioada in care TikTok incearca sa concureze cu gigantul e-commerce american, prin intermediul TikTok Shop. Acesta a fost lansat in septembrie 2022, in State, iar acum are vanzari de aproape 4 milioane $ si este motorul de cautare nr. 1 pentru Generatia Z.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentariu ( 1 )

  1. […] Meta si Amazon au lansat un instrument de shopping in-app pe Facebook si Instagram – ECOMpedia […]

Leave a reply