Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Parteneriatul Pinterest+Shopify s-a extins in 27 de tari noi, inclusiv Romania

Parteneriatul existent intre Pinterest si Shopify a fost extins recent in alte 27 de tari, anunta adweek.com: Australia, Austria, Belgia, Brazilia, Cipru, Cehia, Denemark, Elvetia, Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Luxemburg, Malta, Marea Britanie, Noua Zealanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, Romania, Slovacia, Spania, Suedia si Tarile de Jos. Acesta a fost lansat in mai 2020, in SUA si Canada, si merge pe o idee simpla: comerciantii online care au magazine pe Shopify isi pot incarca produsele in app-ul Pinterest, transformandu-le in shoppable Product Pins. Aplicatia creeaza automat o legatura intre magazinul individual si Pinterest, iar pe profilul afacerii online apare automat un tab de Shop.

Shopify a transmis ca numarul de instalari ale canalelor de comert social proprii a crescut cu 76% in perioada februarie 2020 – februarie 2021, ca 54% dintre consumatorii tineri descopera branduri noi via social media (la nivel mondial) si ca cei peste 1,7 milioane de comercianti parteneri pot acum vinde celor 83% dintre utilizatorii care adauga saptamanal pin-uri, pe Pinterest si fac achizitii pe baza continutul de brand vazut aici. Pinterest a transmis ca numarul de upload-uri al cataloagelor de produse pe platforma au crescut de peste 14 ori, la nivel mondial, in perioada martie 2020 – martie 2021 si ca 97% dintre cautarile de top de pe Pinterest nu sunt axate pe branduri – deci acestea au sansa de a fi descoperite pe reteaua sociala.

Pinterest a introdus si 2 noi caracteristici e-commerce: retargeting-ul dinamic si suportul multifeed pentru cataloage. Comerciantii Shopify care isi fac reclama pe Pinterest vor putea, astfel, sa retargeteze utilizatorii care s-au aratat interesati de produsele lor. Si fiecare retailer cu un cont de Pinterest business sau care vinde pe Shopify va putea pana la 20 de feed-uri de produse in cont, fiecare avand date locale specifice (moneda, limba, disponibilitatea produselor), deci va putea targeta, prin campanii de marketing, consumatori din alte regiuni geografice in afara tarii lor.

Comentariu ( 1 )

  1. […] langa integrarea cu Google, Shopify a batut palma si cu alte platforme (Pinterest, Facebook si TikTok) si lucreaza alaturi de Walmart, pentru a extinde marketplace-ul online al […]

Leave a reply