Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

MerchantPro sustine tranzitia afacerilor pe online, cu o echipa speciala

Platforma SaaS de e-commerce MerchantPro (fosta ShopMania BIZ) anunta – intr-un comunicat de presa – ca, din 25 martie, o parte din echipa proprie va ajuta afacerile romanesti offline, puternic afectate de starea de urgenta si contextul COVID-19, sa se mute pe Internet. Mai exact, 7 specialisti e-commerce din echipa se vor ocupa de implementarea in timp record a unui magazin online complet functional, pe platforma MerchantPro. Acest program de sustinere a afacerilor locale cu operatiuni fizic este intitulat „Oxigen prin e-commerce”, iar in cadrul lui afacerile offline pot beneficia si de acces gratuit la platforma MerchantPro.

„Datele din platforma MerchantPro arata ca segmentul online inregistreaza evolutii pozitive in aceasta perioada, cum era de asteptat. Saptamana trecuta, s-au inregistrat cresteri semnificative ale numarului tranzactiilor si valorii medii ale comenzilor (cu 25%, respectiv 22%), fata de aceeasi saptamana a anului anterior. Credem astfel ca, pentru afacerile de retail care functionau pana nu demult in spatii offline, lansarea unui magazin online care sa propuna chiar si o oferta partiala de produse poate fi o solutie pentru continuarea activitatii economice in aceasta perioada”, transmite Arthur Radulescu (foto, Director General ShopMania Net, compania care administreaza MerchantPro).

Pe langa suportul alocat intern de echipa MerchantPro, demersul „Oxigen prin e-commerce” vizeaza si atragerea altor specialisti e-commerce, care pot veni in sprijinul afacerilor locale: specialisti in marketing online sau social media, fotografi, etc. „Am initiat deja discutii cu parteneri care ar putea asigura partea de procesare plati sau curierat, dar facem un apel la solidaritate si catre toti cei care pot oferi servicii conexe gratuite sau la preturi speciale pentru magazinele care fac pasii catre online fortati de contextul socio-economic actual”, completeaza Arthur Radulescu.

Numarul de comenzi preluate de cele peste 1.000 de magazine online din platforma MerchantPro a crescut cu 18% YoY in primele trei saptamani din luna martie – semn ca publicul se orienteaza spre Internet, in aceasta perioada de pandemie. Ca urmare a indemnului general de a evita folosirea platilor numerar si a limita interactiunea cu personalul firmelor de curierat, platile efectuate online la nivelul platformei s-au dublat in cea de-a treia saptamana din martie, fata de inceputul lunii.

Magazinele online active care utilizeaza platforma MerchantPro in Romania au listate un numar total de peste 5 milioane de produse, iar MerchantPro a inregistrat anul trecut afaceri de 500.000 €, in crestere cu 15% fata de 2018.

Comentarii ( 2 )

  1. […] initiativei de creare de noi magazine online, lansate la finalul lunii martie de MerchantPro: „Oxigen prin e-commerce”. Prin intermediul acestuia, comerciantii cu afaceri offline, puternic afectati de restrictiile […]

  2. […] Arthur Radulescu: Inca de la debutul perioadei pandemice, din martie, MerchantPro a lansat un program de sustinere a afacerilor locale cu operatiuni fizice, in cadrul caruia acestea sa poata lansa rapid magazine online prin care sa sprijine, cel putin […]

Leave a reply