Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Cu afaceri 500.000 euro in 2019, ShopMania BIZ devine MerchantPro

Platforma e-commerce SaaS ShopMania BIZ (care a avut afaceri de 500.000 € in 2019, in crestere cu 15% YoY) anunta, intr-un comunicat de presa, ca are un nou nume: MerchantPro. Schimbarea vine in urma unui proces de rebranding finalizat saptamana trecut si s-a desfasurat simultan in toate tarile in care platforma autohtona de e-commerce are operatiuni. Functionalitatile platformei si ale celor peste 1.200 magazine active (dintre care peste 80% sunt magazine premium – clienti cu abonament) care utilizeaza MerchantPro nu au fost influentate de acest proces.

„Schimbarea numelui este un pas necesar in dezvoltarea platformei de e-commerce, atat din ratiuni de piata, cat si din ratiuni de marketing si diferentiere. In primul rand, am considerat ca avem nevoie de o identitate noua, care sa reflecte cu mai mare fidelitate nivelul actual de dezvoltare a platformei, maturitatea la care a ajuns, viziunea pe care o transpunem in serviciile noastre, precum si experienta si know-how-ul pe care le oferim dupa mai mult de 10 ani de prezenta pe piata. De asemenea, am dorit sa eliminam confuzia intre brand-urile ShopMania BIZ (platforma de e-commerce) si ShopMania.ro (comparatorul de preturi). Ambele sunt proiectele noastre, fiecare genereaza cate 50% din business-ul total al companiei, insa sunt doua servicii esential diferite, adresate unor publicuri si nevoi diferite, prin urmare am ales sa le separam complet si ca identitate”, transmite Arthur Radulescu (foto, Director General ShopMania Net, compania care administreaza MerchantPro).

Rebranding-ul face parte dintr-un plan de investitii al carui buget pentru 2019 si 2020 se ridica la 400.000 €. Si care mai indinclude dezvoltarea de clustere de functionalitati axate pe administrarea operatiunilor de tip multi-warehouse si multichannel, automatizarea proceselor pe aceste zone functionale si integrarea cu servicii third-party (in special cele de tip multichannel si marketplace).

Aproape un sfert (24%) dintre magazinele online care folosesc MarchantPro sunt din afara Romaniei (cele mai multe, in Serbia, Italia, Portugalia si Bulgaria). La nivel global, magazinele online care utilizeaza platforma au listate un numar total de 6 milioane de produse (dintre care peste 5 milioane sunt listate in magazine online romanesti). Abonamentele MarchantPro pentru planuri anuale pornesc de la 22 €/luna, iar valoarea medie este de 45 MarchantPro/luna. Cel mai avansat abonament, Enterprise, costa 77 €/luna.

Comentariu ( 1 )

  1. […] SaaS de e-commerce MerchantPro (fosta ShopMania BIZ) anunta – intr-un comunicat de presa – ca, din 25 martie, o parte din echipa proprie va ajuta […]

Leave a reply