Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Marea Britanie: comenzile online ambalate prost frustreaza 46% dintre clienti (sondaj)

Produsele cumparate de pe Internet inseamna ca primesti ce-ai comandat direct acasa si economisesti timp, dar si un impact semnificativ asupra mediului inconjurator. De aceea, 46% dintre cumparatorii britanici sunt deranjati de cutiile mai mari decat produsul din el, reiese dintr-un studiu recent, marca DS Smith. Cercetarea a luat la intrebari 2.000 de adulti britanici (care au facut shopping online in ultimele 6 luni) si 250 de angajati din logistica.

„Comertul cu aer” – cum este numit fenomenul – frustreaza clientii, care ar prefera cutiile facute din materiale reciclabile (41%), cutiile cu forme ciudate, dar in care produsul ar intra la fix (34%) sau cutiile rezistente la apa (30%). In total, britanicii primesc anual 83 de milioane m3 de aer, odata cu produsele comandate online. Aceste colete prea mari genereaza un exces anual de emisii de CO2 de 86.071 de tone!

In fiecare luna, shopping-ul digital inseamna 167 de milioane de colete trimise britanicilor, iar studiul a descoperit ca 90% dintre afacerile care fac e-commerce recunosc ca folosesc cutii nepotrivite cu marimea produselor vandute. Doar 54% dintre aceste afaceri se procupa de reciclabilitatea ambalajelor folosite si 34% – pe reutilizarea acestora.

„Consumatorii vor mai putine ambalaje. Materialele pure sunt mai scumpe ca niciodata, iar beneciile pentru mediu sunt semnficative, deci acum este momentul sa eliminam aerul din shopping-ul online”, noteaza  Stefano Rossi (CEO DS Smith Packaging). Asa cum scriam la inceputul acestui an, se estimeaza ca industria ambalajelor va creste cu 30%, pana in 2025, pe fondul dezvoltarii e-commerce-ului. Aceasta cantitate semnificativa de deseuri produsa de comertul online poate fi redusa prin implementarea unor solutii circulare, ca cele oferite de start-up-ul Boox sau platforma Loop. In tara noastra, o astfel de solutie este cea oferita de start-up-ul R-Create, care ofera retailerilor digitali ambalaje returnabile si reutilizabile.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply