Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Aplicatia Influenster ajuta 7 milioane de clienti, in schimbul review-urilor oneste

Influenster este o aplicatie creata de Bazaarvoice, care iti arata produsele si serviciile perfecte pentru tine, folosindu-se de review-urile lasate de utilizatorii care le-au cumparat deja, citim pe internetretailing.net. App-ul are la baza ideea de continut user-generated (UGC) si este construita pe baza unui algoritm de personalizare care apartine companiei si care face legatura dintre branduri si clienti, prin intermediul review-urilor, fotografiilor si clipurilor video.

Cu peste 7 milioane de membri la nivel mondial, Influenster ofera brandurilor posibilitatea de a-si promova produsele oferind mostre gratuite, in schimbul unor review-uri oneste (care pot fi afisate pe propriile site-uri e-commerce), a cresterii vizibilitatii si a integrarii acestor produse in continutul creatorilor (pentru a primi, in schimb, o suma de bani inapoi). Membrii descopera branduri si produse interesante, pe feed-ul lor ultra-personalizat, invatand din experientele altor cumparatori de pe platforma.

„Pe masura ce retailul devine din ce in ce mai axat pe consumator, cumparatorii gasesc ceea ce cauta prin intermediul puternicului schimbul de informatii cu ceilalti consumatori, care include continutul user-generated, ca review-urile, fotografiile si clipurile video. Prin intermediul noului app Influenster, ajutam industria sa faca un pas inainte, creand un spatiu global mai mare ca oricand, in care consumatorii isi pot impartasi gandurile, intrebarile, experientele si imaginile cu produsele si brandurile lor preferate”, explica Keith Nealon (CEO Bazaarvoice).

„In peisajul contemporan al vanzarilor cu amanuntul, unde marketingul de tip consumer-to-consumer face legea, comunitatile de consumatori sunt cheia, pentru ca acolo se fac recomandarile de incredere. Conform studiilor noastre, 78% dintre cumparatori spun a factorul cel mai influent in decizia de cumparare este un review autentic lasat de alta persoana”, completeaza Colby Smith (GM, Content Acquisition Services, Bazaarvoice).

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply