E-book gratuit: 6 pasi cu care sa incepi sa faci marketing online pentru business-ul tau
Ai un business sau un magazin online la inceput de drum si nu stii de unde sa incepi? Ai colegi noi care iti doresc sa descopere tainele marketingului online? Sau pur si simplu iti doresti sa afli mai multe despre marketingul online?
Te invitam sa te gandesti ce inseamna marketingul digital… Facebook? Reclama pe Google? E-mailuri cu oferte sau promotii? De ce crezi ca este important marketingul online pentru business-ul tau sau pentru magazinul tau online?
De la bun inceput trebuie sa privesti marketingul digital ca pe un ansamblu / o arie de activitati care acopera toate eforturile promovarii in mediul online. De la crearea propriului website / magazin online pana la prezenta pe retelele de social media sau activitatile de comunicare online prin care urmaresti sa ii conectezi pe clientii actuali ori pe cei potentiali cu business-ul tau.
In prezent oamenii petrec de doua ori mai mult timp online fata de acum 10 ani si tendinta este in crestere, iar la finalul anului 2017 se inregistrau peste 11 milioane de utilizatori de internet in Romania, adica peste jumatate din populatie.
In ultimii ani, comertul online a prins amploare, platformele de Social Media sau aplicatiile web sunt tot mai folosite, iar marketingul clasic, offline, a inceput sa fie foarte scump, de masa, fiind dificil pentru un director de marketing sau un proprietar de afacere sa masoare cu exactitate rezultatele acestuia.
Prin urmare, este mult mai usor pentru business-urile la inceput de drum si nu numai, sa foloseasca multitudinea de canale online pentru a se promova, deoarece pot gestiona mult mai usor bugetele cheltuite, pot filtra audienta si pot analiza eficienta diverselor canale.
Agentia CREADIV a creat pentru voi un e-book gratuit: Ghid de Introducere in Marketingul Online, 6 pasi cu care sa incepi pentru un business online de succes:
- Realizeaza un website optimizat
- Creeaza continut digital original si de calitate, care sa-ti aduca traficul potrivit
- Utilizeaza social media pentru a creste engagement-ul cu publicul tinta
- Suplimenteaza eforturile de marketing prin publicitate platita
- Optimizeaza constant rata de conversie a vizitatorilor in lead-uri si a lead-urilor in clienti
- Masoara rezultatele si evolutia marketingului digital tot timpul, luand decizii de business in mod informat
Descarca ghidul de aici: Ghid de Introducere in Marketingul Online, 6 pasi cu care sa incepi pentru un business online de succes.
Leave a reply