Studiu de caz: vanzari de 4.000 $, gratie GDPR
Update-ul politicii legate de informatiile personale, necesar din 25 mai, gratie GDPR, a insemnat vanzari de peste 4.000 $ pentru compania MM.LaFleur, care vinde imbracaminte office pentru profesioniste ocupate, informeaza racked.com. In timp ce majoritatea dintre noi au fost asaltati de e-mail-uri sau pop-up-uri legate de schimbarile impuse de GDPR, site-ul mm.lafleur.com a fost asaltat de clientele atrase de mesajul simpatic primit din partea brand-ului.
„Ne asteptam sa avem 0 incasari”, spune Tory Hoen (Directorul de creatie al brand-ului). Dar publicul-tinta al site-ului a fost captivat de amestecul de anunt de informare serios, preocupare legata de informatiile personale proprii si o glumita relaxata de final, care le-a trimis cu succes direct la cosul de cumparaturi virtual.
„Buna! Daca chiar ai deschis acest e-mail, suntem impresionati. Probabil esti extrem de interesata de detalii (sau un avocat de meserie, ceea e ce foarte cool). Trebuie sa iti spunem ca am facut cateva schimbari in politica de confidentialitate (care intra in vigoare pe 25 mai 2018), printre care: noi informatii despre ce date colectam si cum le folosim; informatii aditionale despre drepturile tale ca «subiect al datelor». Daca iti place rau de tot sa citesti texte scrise marunt, atunci poti citi totul pe larg aici. Si apropo de scris marunt, ai vazut noile noastre modele de vara?”, scria in mesajul respectiv, intitulat „Cel mai interesant e-mail pe care il vei primi astazi: ne-am updatat politica de confidentialitate”.
Leave a reply