Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

7 exemple de branduri care fac comert social

Asa cum am scris deja, comertul social este in plina dezvoltare si din ce in ce mai multe branduri isi vand produsele intr-un ecosistem vast, care va atinge o valoare estimata de 1,2 trillioane $, pana in 2025 (conform Accenture). Asta inseamna o dezvoltare de trei ori mai rapida decat cea a e-commerce-ului traditional.

Econsultancy.com noteaza ca printre brandurile care au experimentat cu succes cu acest tip de comert, in ultimele 18 luni, se numara:

  1. Mallows Beauty. Acest brand micut de skincare a fost fondat in 2020 si crescut masiv, gratie postarilor de pe TikTok. S-a axat din start pe continutul social, care a generat brand awareness, iar in ultimele luni s-a folosit de parteneriatul TikTok-Shopify, pentru a crea un catalog de produse pe cea dintai aplicatie si de live shopping. Fondatoarea Laura Mallows spune ca un astfel de eveniment live genereaza mai multe venituri decat magazinul principal al companiei, din Cardiff, intr-o saptamana intreaga.
  2. Anthropologie. In 2020, pe Pinterest s-au cautat cu 1.057% mai mult YoY cuvintele „Anthropologie home decor inspiration” si de 375% mai mult „Anthropologie mirror”, iar brandul a profitat realizandu-si pe platforma sociala un catalog digital exclusiv (AnthroLiving). Utilizatorii au interactionat cu decoratiunile din colectie, au dat Pin produselor preferate, si-au creat propriile board-uri si au putut cumpara produsele prezentate.
  3. Snug. Brandul de canapele foloseste evenimentele live din social media pentru a creste interesul in produsele sale: un astfel de Instagram Live a generat peste 40.000 de comentarii (20 de comentarii/secunda), amestecand mesajele instant, live streaming-ul, vedetele, shopping-ul si gamificarea.
  4. Fy!. Brandul are o experienta de Instagram checkout extrem de rapida, majoritatea postarilor incluzand continut creat de influenceri si tag-uri de produse, care inspira potentialii clienti s cumpere, fara a iesi din aplicatie.
  5. Walmart. Retailerul american a avut mai multe evenimente de live streaming shoppable in 2021 si a participat la primul live shopping event de pe Twitter, alaturi de cantaretul Jason Derulo. Acesta a generat peste 2 milioane de vizualizari. Odata cu lansarea recenta a Twitter Shops – care permite comerciantilor sa inlcuda pana la 50 de produse in profilul lor de Twitter – e clar ca platforma vrea sa isi extinda caracteristicile de shopping, devenind un loc in care oamenii cumpara produsele, nu doar vorbesc despre ele.
  6. Clinique. E unul dintre brandurile care a imbratisat shopping-ul in ecosistemul Facebook, avand o prezenta activa pe mai multe platforme. Foloseste tag-urile de produse si imagini interesante, pentru a vinde via Facebook Shop si postari shoppable pe Instagram. A fost unul dintre primele branduri care a experimentat cu shopping-ul live pe Instagram.
  7. Ulta Beauty. AR-ul e o zona ofertanta pentru brandurile de Beauty, tehnologia permitandu-le clientelor sa incerce virtual produsele, inainte de a le cumpara online. Ulta Beauty a avut succes anul acesta cu un catalog cu lentile AR, de pe Snapchat, generand vanzari in valoare de 6 milioane $ si peste 30 de milioane de incercari, in prima faza, timp de 2a

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply