Singapore: 72% dintre membrii Generatiei Z fac shopping online (raport)
Pe masura ce din ce in ce mai multe afaceri apeleaza la social media pentru a-si vinde produsele, cumparatorii online din Singapore exploreaza noi experiente de cumparare, iar Generatia Z este cel mai bun exemplu. Cnbc.com noteaza ca 72% dintre singaporezii de pana la 24 de ani prefera sa isi faca cumparaturile online, conform unui raport marca Meta si Bain & Company.
Membrii acestei generatii sunt nascuti intre 1997 si 2012 si sunt lideri la capitolul branduri descoperite si cumparate de pe Internet. 45% dintre ei fac asta pe retelele sociale, conform raportului amintit. Numeroase platforme sociale includ caracteristici e-commerce (vezi TikTok Shop sau Facebook Marketplace), care permit achizitii usoare, fara a parasi platforma, iar comertul social se dezvolta de 3 ori mai repede decat vanzarile online clasice. Pana si Amazon investeste in acest tip de retail!
Expertii estimeaza ca nisa comertului social se va dezvolta substantial in Singapore, in urmatorii 5 ani, atingand o valoare de 6,99 miliarde $, pana in 2028, conform unui raport marca Research and Markets. Generatia Z prefera achizitiile pe TikTok si Instagram (nu pe Facebook, care este mai popular in randul generatiilor mai in varsta). In Asia de SE, peste 15 milioane de afaceri folosesc deja TikTok-ul, pentru a-si promova produsele in fata a 325 de milioane de utilizatori activi lunar.
Tinerii de pana la 24 de ani sunt un segment de consumatori din ce in ce mai important in Singapore. Puterea lor economica a crescut constant, in ultimii 10 ani, iar tinerii isi cheltuie mai usor veniturile, sunt lideri de opinie si pot influenta stilul de viata si obiceiurile de shopping ale parintilor si bunicilor lor.
Leave a reply