Brand-ul Forever 21 spera sa fie salvat de e-commerce
La aproape 4 luni cand a declarat falimentul si a anuntat ca va inchide 350 de magazine fizice din SUA, Asia si Europa, brand-ul Forever 21 anunta care este strategia pe care se va axa, pentru a salva compania, citim pe modernretail.co: relansarea magazinului sau online international. Aceasta va avea loc in parteneriat cu providerul de software Global-e, pentru a putea permite procesarea de plati in peste 95 de monede si a traduce paginile de checkout si retururi.
Presedintele Forever 21, Alex Ok, a transmis (intr-un comunicat de presa) ca e-commerce-ul reprezinta 25% din afacerile companieiei si „o felie mare din miezul profitabil al operatiunilor noastre si parte a noii noastre strategii globale”. Vice-presedintele executiv Linda Chang a transmis presei ca strategia de merchandising a companiei va fi regandita si vor fi angajati directori noi. In 2018, compania a avut venituri de 3,3 miliarde $ (fata de 4,4 miliarde $, in 2016), declinul fiind motivat de magazinele fizice enorme ca suprafata, expansiunea rapida a competitorilor H&M si Zara, absenta colectiilor sustenabile si extinderea internationala prea rapida.
Momentan, pe site-ul e-commerce al companiei nu se pot face cumparaturi, doar se anunta reduceri masive de lichidare de stoc intr-o serie de magazine fizice europene care vor fi inchise. In Romania, cel din Sun Plaza (Bucuresti) s-a inchis deja, iar cel din Park Lake (Bucuresti) are si el obloanele trase.
Comentariu ( 1 )
[…] si anunta ca inchide 350 de magazine fizice din SUA, Asia si Europa, iar in ianuarie 2020 spera sa fie salvat de e-commerce, brand-ul Forever 21 si-a redeschis magazinul online, anunta forbes.com. Site-ul forever21.com este […]