Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

SUA: cat timp petrec consumatorii citind review-uri? (studiu)

Review-urile joaca un rol central in calatoria de cumparare a consumatorilor din SUA, scrie emarketer.com, iar unii dintre ei petrec pana la 1 ora citind parerile altora, inainte de a decide daca pun un produs in cosul de cumparaturi. Conform unui sondaj de opinie publicat la finalul lui 2019 (de catre Brightlocal) si realizat in SUA, tinerii de 18-34 de ani sunt grupul cel mai interesat de review-uri: 47% petrec sub 10 minute citindu-le, in procesul de documentare online, 33% isi dedica peste 25 de minute citindu-le, iar 7% – peste o ora!

In paralel, grupele de varsta 35-54 de ani si peste 55 de ani isi dedica in proportii mai mici timpul parerii altora, cand vine vorba despre cumparaturile pe care vor sa le faca: majoritatea cumparatorilor mai in varsta citesc review-uri doar 5 minute (25% dintre cei de 35-54 de ani si 32% dintre cei de peste 55 de ani), iar 66% dintre cei mai in varsta americani dedica sub 10 minute review-urilor.

O astfel de recomandare scrisa din partea altui consumator joaca un rol important in decizia de cumparare: pe de o parte, poate determina potentialul client sa cheltuie mai multi bani decat dorea initial; pe de alta parte, daca rating-ul este unul mic sau review-urile sunt putine, poate indeparta persoana in cauza. Alt sondaj de opinie (realizat in martie 2019, de Brightpearl si Trustpilot) noteaza ca aproape 7 din 10 internauti americani (68%) se concentreaza in principal pe numarul de stele acordate de alte persoane unui brand sau retailer. Pe locul doi in clasamentul factorilor luati in considerare inainte de cumpararea unui produs/serviciu, cu 61%, se plaseaza numarul de review-uri primite, iar pe locul 3 (44%) – cat de recent au for primite aceste review-uri.

Leave a reply