Aplicatia Amazon are un feed inspirat de TikTok si de Instagram
Amazon a lansat un feed in-app (intitulat Inspire) si inspirat de experienta oferita de TikTok si de Instagram, citim pe techcrunch.com. Inspire consta in imagini si clipuri video shoppable, oferite de clienti, branduri si influenceri. Noul instrument de comert social poate fi folosit, din decembrie, de un numar restrans de clienti americani, urmand sa fie extins la nivel national, in urmatoarele luni.
Gigantul online a creat Inspire pentru a captura atentia consumatorilor pasionati de TikTok si a-i directiona spre Amazon.com, in locul site-urilor e-commerce de brand. Feed-ul foto-video a fost lansat in urma unor teste, efectuate de Amazon in luna august a acestui an. Respectivul feed vertical cu fotografii si postari video era disponibil in bara de navigatie din partea de jos a ecranului, apasand o iconita in forma de diamant. Acum, feed-ul este accesibil apasand pe o iconita in forma de bec.
Pentru a folosi Inspire, consumatorii trebuie sa aleaga – la prima utilizare a feed-ului – dintre este 20 de interese (de exemplu, machiaj, cosmetice, animale de companie, plante, design interior, calatorii), pentru a primi ulterior sugestii personalizate. Poti apasa de doua ori pe ecran, pentru a da Like (ca pe Instagram) si faci scroll vertical prin feed (ca pe TikTok). Apasand pe „See all details”/„Vezi mai multe detalii”, esti directionat in pagina de produs, de pe marketplace.
Aceasta idee de a genera engagement si vanzari printr-un feed care il imita pe cel de pe TikTok si orientarea spre comertul social sunt tendinte la ordinea zilei, pentru numeroase companii social media si nu numai, ca: Facebook, Pinterest, Twitter, Instagram, LinkedIn, YouTube, Snapchat, Spotify si Netflix.
Leave a reply