Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Kohls.com si Pinterest colaboreaza eficient, pentru noi experiente de shopping online

Colaborarea longeviva dintre retailerul Kohl’s si platforma sociala Pinterest a rezultat, inainte de Sarbatori, in cateva experiente de shopping personalizate. Acestea sunt menite sa atraga consumatoarele pasionate de produse de Beauty si Fashion pe website-ul Kohls.com, citim pe adweek.com. Si este o forma de comert social care da rezultate, apropo de clickthrough rate (CTR).

„Pe masura ce experienta de shopping evolueaza in maniere noi si interesante, Kohl’s continua sa-si prioritizeze amprenta lasata in cadrul acestei evolutii, colaborand cu partneri strategici, ca Pinterest, pentru a ne conecta altfel cu publicul nostru tinta. Stim ca oamenii intra pe Pinterest pentru a fi inspirati si a cumpara, deci este mediul perfect pentru a crea experiente inovatoare, care rezoneaza cu acesti cumparatori si le permit sa ne descopere produsele intr-o maniera noua”, a transmis Christie Raymond (Chief Marketing Officer Kohl’s).

Cum arata cele 3 experiente de shopping personalizate oferite de Kohl’s pe platforma Pinterest:

  1. Outfit Color Match permite utilizatorilor sa isi aleaga o paleta de culori preferata si apoi ii trimite pe Kohls.com, pentru a cumpara tinute care contin acele culori, direct de pe site. Pinterest spune ca CTR-ul si engagement-ul acestei experiente depasesc mediile de pe platforma cu 159%.
  2. Trend Matchmaker (foto) imita o aplicatie de dating si iti permite sa iti alegi un tip preferat de tinute vestimentare (colorate, neutre, apartinand anumitor stiluri, etc.), pentru a-ti arata apoi o selectie de produse si accesorii de pe Kohls.com, care se incadreaza in respectivul stil. Conform Pinterest, Trend Matchmaker  are un CTR cu 62% mai mare ca media de pe platforma.
  3. Picture Your Style invita utilizatorii sa aleaga o serie de imagini inspirationale, pentru a putea apoi sa li se ofere o selectie de produse din magazinul online al brandului, perfecte pentru activitatile intreprinse in urmatoarea perioada si potrivite cu stilul lor personal.  CTR-ul este, in acest caz, cu 16% mai mare ca media platformei.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply