Kohls.com si Pinterest colaboreaza eficient, pentru noi experiente de shopping online
Colaborarea longeviva dintre retailerul Kohl’s si platforma sociala Pinterest a rezultat, inainte de Sarbatori, in cateva experiente de shopping personalizate. Acestea sunt menite sa atraga consumatoarele pasionate de produse de Beauty si Fashion pe website-ul Kohls.com, citim pe adweek.com. Si este o forma de comert social care da rezultate, apropo de clickthrough rate (CTR).
„Pe masura ce experienta de shopping evolueaza in maniere noi si interesante, Kohl’s continua sa-si prioritizeze amprenta lasata in cadrul acestei evolutii, colaborand cu partneri strategici, ca Pinterest, pentru a ne conecta altfel cu publicul nostru tinta. Stim ca oamenii intra pe Pinterest pentru a fi inspirati si a cumpara, deci este mediul perfect pentru a crea experiente inovatoare, care rezoneaza cu acesti cumparatori si le permit sa ne descopere produsele intr-o maniera noua”, a transmis Christie Raymond (Chief Marketing Officer Kohl’s).
Cum arata cele 3 experiente de shopping personalizate oferite de Kohl’s pe platforma Pinterest:
- Outfit Color Match permite utilizatorilor sa isi aleaga o paleta de culori preferata si apoi ii trimite pe Kohls.com, pentru a cumpara tinute care contin acele culori, direct de pe site. Pinterest spune ca CTR-ul si engagement-ul acestei experiente depasesc mediile de pe platforma cu 159%.
- Trend Matchmaker (foto) imita o aplicatie de dating si iti permite sa iti alegi un tip preferat de tinute vestimentare (colorate, neutre, apartinand anumitor stiluri, etc.), pentru a-ti arata apoi o selectie de produse si accesorii de pe Kohls.com, care se incadreaza in respectivul stil. Conform Pinterest, Trend Matchmaker are un CTR cu 62% mai mare ca media de pe platforma.
- Picture Your Style invita utilizatorii sa aleaga o serie de imagini inspirationale, pentru a putea apoi sa li se ofere o selectie de produse din magazinul online al brandului, perfecte pentru activitatile intreprinse in urmatoarea perioada si potrivite cu stilul lor personal. CTR-ul este, in acest caz, cu 16% mai mare ca media platformei.
Leave a reply