Amazon Prime Day 2023: cumparaturi de 12,7 miliarde $, in SUA
Amazon a anuntat ca in primele 24 de ore ale evenimentului de reduceri Prime Day s-a vandut online cel mai mare numar de produse din istoria companiei, citim pe techcrunch.com. In total, pe 11-12 iulie, in Statele Unite s-au cheltuit 12,7 miliarde $ (+6,1% YoY), un nou record – conform cifrelor Adobe Analytics.
Gigantul e-commerce a transmis ca – la nivel mondial – s-au cumparat peste 375 de milioane de produse de Prime Day (fata de 300 de milioane, anul trecut). Abonatii Prime au facut astfel economii de peste 25 miliarde $, facand achizitii la pret redus. In plus, Numerator transmite ca si cosul mediu de cumparaturi al consumatorilor americani a crescut, fata de 2022: 52,26 $ vs 54,05 $.
Produsele cele mai cumparate au fost cele pentru casa, imbracamintea, produsele de infrumusetare. Adobe scrie ca 44,8% dintre achizitii s-au facut de pe smartphone, pe 12 iuie (fata de 41,5%, in 2022). In ambele zile, 6,5% dintre comenzi au fost platite via Buy Now Pay Later (ceea ce inseamna 927 de milioane $, adica +20% YoY).
Comentarii ( 4 )
[…] internationali. Ce rezultate a avut? Amazon a anuntat ca in primele 24 de ore s-a vandut online cel mai mare numar de produse din istoria companiei si ca, in ambele zile, in SUA s-au cheltuit 12,7 miliarde $ (+6,1% YoY), un nou record – conform […]
[…] ultimii ani, Amazon.com a suplimentat traditionalul Prime Day din iulie (care a insemnat, in 2023, 12,7 miliarde $ cheltuiti online doar in Statele Unite) cu o perioada identica de promotii, in octombrie (Prime Big […]
[…] eveniment de reduceri din istoria companiei, de pana acum: in intreaga lume s-au vandut peste 375 de milioane de produse si in SUA s-au cheltuit 12,7 miliarde $ (+6,1% […]
[…] din acest an a Prime Day, evenimentul de reduceri online dedicat abonatilor proprii. Rezultatul? Cumparaturi de 12,7 miliarde $ in SUA si peste 375 de milioane de produse achizitionate, la nivel mondial. Dar care este impactul […]