La Redoute a lansat un magazin online si un app propriu, in Germania
La Redoute vrea sa atraga cat mai multi clienti transfrontalieri, informeaza fashionnetwork.com, notand ca 35% dintre produsele vandute de retailerul francez merg peste hotare. In ianuarie, compania a deschis o subsidiara in Italia; o luna mai tarziu, a creat un website special petnru piata olandeza; iar acum isi indreapta atentia spre Germania.
Mai nou, platforma franceza de moda si produse pentru casa se adreseaza clientilor germani cu un magazin e-commerce si o aplicatie dedicate, care se concentreaza mai ales pe produsele Home & Deco. Din 2019 incoace, vanzarile La Redoute in Germania au crescut de 10 ori.
„Produsele pentru casa sunt o piata globala a carei valoare este de 13 miliarde €, in Germania, de doua ori mai mult ca in Franta”, a transmis compania, intr-un comunicat de presa. La Redoute opereaza un website international (laredoute.com), dar are si subsidiare europene, in Belgia, Marea Brianie, Elvetia, Portugalia, Spania si – cum spuneam mai sus – Italia.
In Franta, 90% dintre vanzarile companiei fondate in 1837 (care este detinuta de grupul Galerie Lafayette) au loc pe Internet. In plus, La Redoute are 12 magazine offline si este prezenta in 50 de Galerii Lafayette, cu un stand propriu.
Leave a reply