Amazon Prime Day 2.0 2023 = peste 1 miliard $ economisiti
Abonatii Amazon Prime au economisit peste 1 miliard $, cand au cumparat sutele de milioane de produse vandute de gigantul online, pe 10 si 11 octombrie – datele cand Amazon a organizat Prime Big Deal Days. Compania a transmis ca Imbracamintea, Produsele de infrumustetare, Produsele pentru casa si Jucariile au fost categoriile cu cele mai mari vanzari. Membrii Prime au comandat peste 150 de milioane de produse de la vanzatorii independenti de pe platforma, majoritatea IMM-uri.
Businesswire.com transmite ca acest al doilea an in care compania a mizat pe doua astfel de evenimente a fost un succes: Doug Herrington (CEO Worldwide Amazon Stores) a declarat ca „Prime Big Deal Days a fost un inceput puternic al sezonului de cumparaturi de sarbatori, oferind membrilor Prime sansa exclusiva de a economisi din timp bani si depasindu-ne asteptarile. Acest eveniment a fost mai mare decat cel de anul trecut, mai multi membri Prime facand cumparaturi in 2023. Milioane de colete Prime au fost deja livrate, in Statele Unite”.
In prima zi (10 octombrie 2023), in SUA s-au cumparat peste 25 de milioane de produse cu livrare in aceeasi sau a doua zi, iar dintre ele sute de mii au fost in mana cumparatorilor in doar 4 ore. Cea mai rapida livrare a fost in doar 54 de minute, in Ohio: comanda digitala (un accesoriu pentru paste folosit la mixerul KitchenAid si un volum de retete pentru conserve – „The All New Ball Book of Canning and Preserving”) a fost plasata la ora 07:20 si livrata la 08:14.
Primul eveniment de reduceri pentru abonatii Prime din acest an – 11-12 iulie 2023 – a venit la pachet cu mai multa personalizare si o extindere in 24 de tari, in incercarea de a atrage cat mai multi abonati internationali. Ce rezultate a avut? Amazon a anuntat ca in primele 24 de ore s-a vandut online cel mai mare numar de produse din istoria companiei si ca, in ambele zile, in SUA s-au cheltuit 12,7 miliarde $ (+6,1% YoY), un nou record – conform Adobe Analytics. Anul trecut, evenimentul de 48 de ore a insemnat vanzari de 300 de milioane de produse (in iulie 2022) si de alte 100 de milioane (in octombrie acelasi an).
Comentarii ( 2 )
[…] Amazon a anuntat ca cele 2 zile de discounturi au fost cel mai mare eveniment de shopping din octombrie, din istoria companiei, fara a face insa publice cifre concrete legate de vanzari. A crescut si numarul consumatorilor care au cumparat ceva, fata de 2023, si numarul produselor vandute pe Amazon. Vanzatorii independenti au avut si ei vanzari-record, comparativ cu Prime Big Deal Days 2023. […]
[…] $ cheltuiti online doar in Statele Unite) cu o perioada identica de promotii, in octombrie (Prime Big Deal Days). In plus, in mai anul trecut, a anuntat reduceri de 48 de ore, sub numele de „Pet Day”. Iar […]