Amazon Prime Day 2022: vanzari de peste 11,9 miliarde $ (+8,5% YoY), in SUA
Ca in fiecare an, americanii au profitat de reducerile de Prime Day 2022 (12-13 iulie), noteaza forbes.com, electronicele, produsele esentiale pentru casa si dispozitivele Amazon fiind cumparate cel mai des, conform Adobe Digital Economy Index. Per total, abonatii Prime au cumparat peste 300 de milioane de produse, la nivel mondial (adica 100.000 de produse/minut), evenimentul stabilind un nou record, a transmis Amazon.
In Statele Unite, cresterea YoY a vanzarilor a fost de 8,5% (depasind 11,9 miliarde $), conform datelor Adobe. Marti (12 iulie) s-au vandut produse in valoare de 6 miliarde $ (+7,8% YoY), ceea ce inseamna ca aceasta a devenit ziua in care s-au cumparat cele mai multe produse online din 2022, pana acum (si mai multe ca de Ziua Recunostintei 2021). In prima zi, valoarea medie a comenzii a crescut cu 13,1% fata de 2021. Iar retailerii care au oferit clientilor posibilitatea de a comanda onine si a-si ridica singuri produsele, din parcarea magazinelor fizice, au inregistrat rate de conversie mai mari cu 11,8% YoY.
In total, abonatii Prime din intreaga lume au economisit peste 1,7 miliarde $ profitand de reduceri – o suma mai mare decat cu ocazia oricarui alt eveniment Prime Day de pana acum. Cu bugetele grav afectate de inflatie, americanii au dat comenzi mai mici ca valoare: conform Numerator, 58% dintre comenzi au valorat sub 20 $, iar in primele 36 de ore comanda medie a valorat 53,58 $ (cu 7,05 $ mai mult ca de Prime Day 2021)
Comentarii ( 2 )
[…] Amazon Prime Day 2022: vanzari de peste 11,9 miliarde $ (+8,5% YoY), in SUA – ECOMpedia https://ecompedia.ro/amazon-prime-day-2022-vanzari-de-peste-119-miliarde-85-yoy-sua/ […]
[…] pentru gigantul online american) nu a avut vanzari la fel de mari ca evenimentul original, din 12-13 iulie. Modernretail.co noteaza ca al doilea eveniment de reduceri dedicat abonatilor Prime a insemnat […]