Amazon Prime Day 2022: vanzari de peste 11,9 miliarde $ (+8,5% YoY), in SUA
Ca in fiecare an, americanii au profitat de reducerile de Prime Day 2022 (12-13 iulie), noteaza forbes.com, electronicele, produsele esentiale pentru casa si dispozitivele Amazon fiind cumparate cel mai des, conform Adobe Digital Economy Index. Per total, abonatii Prime au cumparat peste 300 de milioane de produse, la nivel mondial (adica 100.000 de produse/minut), evenimentul stabilind un nou record, a transmis Amazon.
In Statele Unite, cresterea YoY a vanzarilor a fost de 8,5% (depasind 11,9 miliarde $), conform datelor Adobe. Marti (12 iulie) s-au vandut produse in valoare de 6 miliarde $ (+7,8% YoY), ceea ce inseamna ca aceasta a devenit ziua in care s-au cumparat cele mai multe produse online din 2022, pana acum (si mai multe ca de Ziua Recunostintei 2021). In prima zi, valoarea medie a comenzii a crescut cu 13,1% fata de 2021. Iar retailerii care au oferit clientilor posibilitatea de a comanda onine si a-si ridica singuri produsele, din parcarea magazinelor fizice, au inregistrat rate de conversie mai mari cu 11,8% YoY.
In total, abonatii Prime din intreaga lume au economisit peste 1,7 miliarde $ profitand de reduceri – o suma mai mare decat cu ocazia oricarui alt eveniment Prime Day de pana acum. Cu bugetele grav afectate de inflatie, americanii au dat comenzi mai mici ca valoare: conform Numerator, 58% dintre comenzi au valorat sub 20 $, iar in primele 36 de ore comanda medie a valorat 53,58 $ (cu 7,05 $ mai mult ca de Prime Day 2021)
Comentarii ( 11 )
[…] numar de produse din istoria companiei si ca, in ambele zile, in SUA s-au cheltuit 12,7 miliarde $ (+6,1% YoY), un nou record – conform Adobe Analytics. Anul trecut, evenimentul de 48 de ore a insemnat […]
[…] Prime Day 2022 (12-13 iulie), cand in SUA s-au vandut produse online in valoare totale de peste 11,9 miliarde $, a fost evenimentul de reduceri nr. 1 dedicat abonatilor Prime, gratie achizitiilor facute de […]
[…] Anul acesta, Prime Day 2.0 va avea loc pe 10-11 octombrie, a transmis Amazon. Evenimentul de reduceri, intitulat „Prime Big Deal Days”, va dura 48 de ore si va oferi discount-uri exclusive, pentru abonatii Amazon Prime, anunta cnet.com. Primul Prime Day 2023 (11-12 iulie) a fost cel mai reusit eveniment de reduceri din istoria companiei, de pana acum: in intreaga lume s-au vandut peste 375 de milioane de produse si in SUA s-au cheltuit 12,7 miliarde $ (+6,1% YoY). […]
[…] Day (care a fost organizat de companie pe datele de 12-13 iulie si 11-12 octombrie) a insemnat 300 de milioane de produse vandute, respectiv peste 100 de mililoane de produse vandute, la nivel mondial; si a ajutat gigantul […]
[…] de reduceri dedicate abonatilor Prime, anul acesta. Dupa cel din 12-13 iulie (care a insemnat vanzari de peste 11,9 miliarde $ YoY, in SUA), cnbc.com anunta ca gigantul online a confirmat data celei de-a doua Prime Day: 11-12 octombrie. […]
[…] Greenly a calculat ca Prime Day 2022 a insemnat nu doar 11,9 miliarde $ incasati (in SUA) si 300 de milioane de produse vandute (la nivel mondial), ci si 1,2 milioane de tone de emisii de dioxid de carbon. Asta echivaleaza cu […]
[…] citim pe techcrunch.com. In total, pe 11-12 iulie, in Statele Unite s-au cheltuit 12,7 miliarde $ (+6,1% YoY), un nou record – conform cifrelor Adobe […]
[…] de milioane de produse, in intreaga lume), evenimentul de 48 de ore a ajuns sa insemne vanzari de 300 de milioane de produse (in editia din iulie 2022) si de inca 100 de milioane, in octombrie acelasi an! Acesta este […]
[…] alti retaileri importanti au facut aceasta schema. Evenimentul a adus in buzunarele Amazon peste 11,9 miliarde $ (+8,5% YoY), doar in […]
[…] pentru gigantul online american) nu a avut vanzari la fel de mari ca evenimentul original, din 12-13 iulie. Modernretail.co noteaza ca al doilea eveniment de reduceri dedicat abonatilor Prime a insemnat […]
[…] Amazon Prime Day 2022: vanzari de peste 11,9 miliarde $ (+8,5% YoY), in SUA – ECOMpedia https://ecompedia.ro/amazon-prime-day-2022-vanzari-de-peste-119-miliarde-85-yoy-sua/ […]