Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

7 idei pentru un serviciu clienti online excelent

Pe o piata e-commerce competitiva (cum e cea contemporana), in care pretul si produsul nu mai sunt singurele lucruri dupa care se orienteaza cumparatorul, un serviciu clienti excelent este crucial. Desk.com a compilat 7 sfaturi pentru imbunatatirea modului in care va tratati clientii, sfaturi menite sa va asigure ca ii pastrati si ii incurajati sa revina pe site-ul dumneavoastra. O strategie bine definita a modului in care relationati cu clientii, pusa in aplicare constant, si angajati priceputi ai serviciului clienti (care sa fie si eficienti, nu doar prietenosi, si care sa raspunda rapid) – toate va asigura reusita in e-commerce.

Cum te asiguri ca magazinul tau online ofera un serviciu clienti excelent?

  1. OFERA SUPORT MULTICHANNEL. 9 din 10 clienti se asteapta sa fie tratati la fel pe toate canalele de contact pe care ti se adreseaza si multi ti se adreseaza pe mai mult de un canal de comunicare (e-mail, telefon, chat).
  2. FII ATENT LA SOCIAL MEDIA. Oamenii sunt dornici de interactiune si isi vor orienta deciziile de cumparare spre companiile care dovesc ca le pasa de clientul lor. 78% dintre clienti considera ca retelele de socializare vor fi urmatorul nivel al serviciului clienti, iar 46% dintre clientii online se asteapta sa primeasca rezolvare la problemele lor de e-commerce pe Facebook (din partea companiei de la care au cumparat). Iar 88% dintre oameni spun ca, daca un anume brand ignora solicitarile clientelei pe social media, probabil nu vor mai cumpara de la el. Deci atentie mare!
  3. URMARESTE TOATE INTERACTIUNILE CU CLIENTII. Astfel te asiguri ca nici angajatii serviciului relatii cu clientii, nici clientii nu pierd timp inutil, te asiguri ca niciuna dintre parti nu se pierde in multiplele canale de comunicare si ca raportu lde incredere dintre client si companie e solid.
  4. CREEAZA UN CENTRU PENTRU SERVICIUL CLIENTI. Ancoreaza-ti serviciul clienti pe site-ul propriu, pentru a le permite oamenilor sa se descurce singuri: 90% dintre cumparatori intra in primul rand online, pe site, inainte de a da telefoane sau a trimite mail-uri.
  5. OFERA CHAT ONLINE. 77% dintre oameni spun ca posibilitatea de a interactiona online cu un angajat al serviciului clienti le-a insuflat incredere in site-ul cu pricina.
  6. RASPUNDE REPEDE. Felul in care iti e perceput site-ul de catre clienti e influentat mult si de rapiditatea cu care raspunzi la intrebarile clientului si ii rezolvi problemele. 84% dintre oameni sunt dispusi sa ramana clientii tai daca le raspunzi la telefon in mai putin de 1 minut; daca depasesti 60 de scunde, ca timp de asteptare, procnetul scade la 53%.
  7. OFERA O EXPERIENTA DE TOP. Clientul multumit de felul in care a fost tratat, de rapiditatea cu care i s-a raspuns, de empatia angajatului si de felul in care i-a fost rezolvata problema, e un client care va reveni la site-ul tau si alta data. Misiune indeplinita!

7-ways-info

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply