Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Date-cheie pentru Google AdWords, in 20 de domenii

AdWords (Google AdWords) este un serviciu de publicitate bazat pe cuvinte-cheie, oferit de Google companiilor care vor sa posteze reclame pe Google, pe care sa le plateasca doar atunci cand utilizatorul da click pe ele. Pentru a determina care e cel mai bun mod de a utiliza AdWords-ul, wordstream.com a făcut ordine in avalansa de termeni – PPC (pay per click), CVR (rata de conversie), CPA (cost per actiune), CTR (rata de click), CPC (cost per click) – si a examinat 2.367 de clienti americani WordStream, care au cheltuit pe AdWords 34,4 milioane de dolari, in al doilea semestru din 2015.

Rezultatul e o privire de ansamblu asupra datelor care trebuie luate in calcul cand vrei sa apelezi la Google AdWords, pentru 20 de domenii: Lobby, Auto, B2B, Servicii de Consum, Dating & Anunturi Personale, E-Commerce, Educatie, Servicii de Angajare, Finante & Asigurari, Sanatate & Domeniul Medical, Produse pentru Casa, Servicii Industriale, Legal, Locuinte, Tehnologie, Calatorii & Ospitalitate.

Care sunt concluziile regasite in infograficul de mai jos?

  • CTR-ul mediu in toate domeniile e de 1,91% la search si 0,35% la display; domeniul Dating & Anunturi Personale sta cel mai bine la search, cu un CTR mediu de 3,40%, iar la display cel mai mare procent il inregistreaza domeniul Tehnologie (0,84%); un CTR destul de mic la search au firmele din domeniile Legal (1,35%), iar la display cele din domeniul Servicii de Angajare (0,14%)
  • CPC-ul mediu in toate domeniile e de 2,32$ la search si 0,58$ la display; firmele din domeniul Legal au unele dintre cele mai mari cost per click in retelele de cautare („avocat” e unul dintre cele mai scumpe cuvinte-cheie pe Google si Bing) – 5,88$, cu 40% decat urmatoare industrie plasata, cea a Serviciilor de Angajare; la display plutonul e condus de Serviciile de Angajare (cu 1,66$); cel mai mic cost per click la search si display le au companiile de Dating & Anunturi Personale (0,19$, respectiv 0,18$)
  • CVR-ul mediu in toate domeniile e de 2,70% la search si 0,89% la display; conversiile cele mai bune le bifeaza, la search, firmele de Finante & Asigurari (7,19%) si, la display, firmele din domeniul Produse pentru Casa (2,19%); cel mai prost stau la rata de conversie E-Commerce-ul (1,91% la search) si Lobby (0,37% la display)
  • CPA-ul mediu in toate domeniile e de 59,18 $ la search 60,76$ la display; cel mai ridicat cost per actiune il au, la search, firmele din domeniul Legal (135,17$), iar la display cele din domeniul Servicii de Angajare (126.29$); cel mai redus cost le au firmele de Dating & Anunturi Personale (6,91$) – la search si Tehnologie (19,23$) – la display

google-adwords

Lasa un raspuns