Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Aproape 80% dintre batranii olandezi fac cumparaturi online (sondaj)

Cel putin 4 din 5 olandezi (aproape 80%) in varsta fac frecvent cumparaturi pe Internet, majoritatea (60%) deoarece le este mai la indemana decat sa mearga in magazinele fizice. Alte motive mentionate: online gasesc produse pe care nu le pot cumpara din alta parte (42%). Asta a descoperit un sondaj de opinie recent, citat de ecommercenews.eu. In 2018, procentul era de doar 45%.

Studiul a fost efectuat de catre Accessibility Foundation, in randul membrilor asociatiei de persoane in varsta ANBO. Restul de 20% dintre olandezii in varsta care nu fac e-commerce spun ca motivele sunt diverse: 73% dintre respondenti vor sa vada sau sa probeze un produs inainte de a-l cumpara, 42% spun ca e prea dificil sa faci retururi online, iar alti olandezi in varsta prefera sa sprijine afacerile locale (cumparand din magazinele lor fizice) sau sunt preocupati de sustenabilitate (comenzile digitale avand o amprenta de carbon mare).

Sondajul de opinie a evaluat si tipurile de produce comandate pe Internet in Olanda, de acesti consumatori, iar pe primul loc au iesit imbracamintea, incaltamintea si accesoriile (63%). Aceasta categorie de produse este urmata de carti (44%) si electronice (35%). Produsele alimentare nu prea sunt cumparate de pe Internet de catre olandezi in varsta (21%), 37% dintre respondenti spunand ca nu vor face niciodata acest tip de achizitie, preferand sa mearga la supermarket. Asociatia ANBO mentioneaza ca aceste cumparaturi alimentare sunt o modalitate de a face miscare, pentru persoanele in varsta.

In 2025, va trebui implementat noul European Accessibility Act, care va impune magazinelor online sa fie accesibile pentru toata lumea, indiferent de varsta sau dizabilitati – ceea ce poate determina si mai multe persoane in varsta sa apeleze la e-commerce. Mai ales avand in vedere faptul ca studiul a mentionat – printre obstacolele magazinelor online olandeze – limbajul neclar, dificultatea de a gasi anumite produse pe site si obligativitatea de a-ti face cont, pentru a putea comanda.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply