Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

50% din top 100 retaileri britanici nu au informatii despre livrare pe site (studiu)


Jumatate (50%) dintre cei mai mari 100 de retaileri britanici nu includ informatii despre livrare pe paginile de produs, informeaza ecommercenews.eu, citand un studiu marca Salesupply si ParcelLab. Evident, asta afecteaza satisfactia clientelara si decizia de cumparare.

In plus, 40% dintre vanzatorii online cu amanuntul care includ aceste informatii pe website-ul propriu nu reusesc sa livreze comenzile digitale in fereastra de timp asumata. Raportul a analizat experienta post-cumparare oferita de cei mai mari 100 de retaileri online din Marea Britanie.

 

„Raportul nostru subliniaza nevoia esentiala pentru comerciantii cu amanuntul din Marea Britanie de a-si imbunatati serviciile. Aproape 40% dintre retaileri nu isi indeplinesc termenele de livrare anuntate, evidentiind un decalaj intre asteptarile clientilor si serviciile livrate. Livrarea fiabila este esentiala pentru satisfactia si retentia clientelara, iar multi retaileri dau gres”, a explicat Tobi Buxhoidt (CEO parcelLab).

Ce a mai descoperit studiul amintit:

  • doar 55% dintre retailerii analizati trimit clientilor un link de tracking primit de la compania de curierat, care imbunatateste transparenta si increderea
  • aproape 20% dintre magazinele online nu ofera niciodata livrare gratuita; in medie, retailerii online britanici cer 4,13 £ pentru livrare
  • 58% dintre ambalajele folosite de retaileri contin plastic
  • 80% ofera livrare express, atragand cu succes consumatorii interesati sa primeasca rapid produsele dorite
  • 72% ofera retururi gratuite
  • 1 din 4 selleri (24,5%) online mari din tara insulara isi tin deschis departamentul de relatii cu clientii doar intre orele de program (problema regasita si in alte tari europene, ca Tarile de Jos si Germania si care creste riscul de a pierde clienti), chiar daca britanicii fac shopping online intre orele 20:00-21:00
  • in medie, retailerii online britanici pot fi contactati pe 2,8 canale de comunicare, cel mai des folosit fiind telefonul; peste 25% nu afiseaza pe website un numar de contact
  • acestia raspund la e-mail-urile consumatorilor dupa 12 minute, in medie, la mesajele de pe WhatsApp – dupa 15 minute, iar la cele din social media – dupa 10
  • 66% dintre retaileri folosesc un chatbot pentru a administra mesajele clientelare

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply