Grupul eMAG: de 2,6 ori mai multe comenzi, la nivel regional, in perioada 2021-2024
Grupul eMAG a anuntat, intr-un comunicat de presa, bilantul planului de investitii de 3,2 miliarde de lei lansat in 2021. La capatul celor 3 ani marcati de investitii in logistica e-commerce, tehnologie si antreprenoriat, grupul si-a consolidat prezenta in Romania, Bulgaria, Ungaria si Grecia, iar in anul fiscal incheiat in luna martie, clientii au efectuat de 2,6 ori mai multe comenzi fata de acum 4 ani, inaintea demararii planului de investitii.
La nivelul anului 2023, eMAG.ro a inregistrat o cifra de afaceri 5,979 miliarde le (+11% YoY). In ultimii 3 ani, numarul sellerilor activi pe platforma s-a dublat, ajungand la 56.000. Anul trecut, Dante International SA, compania care include eMAG.ro, FashionDays.ro si realizeaza vanzari pentru eMAG Bulgaria si Ungaria, a avut o CA de 7,824 miliarde de lei (+8,3% YoY).
„Investitiile din ultimii trei ani reprezinta fundatia care ne permite azi sa oferim clientilor aproape orice au nevoie, de la produse pentru rutina zilnica la mancare sau imbracaminte, prin servicii care ii ajuta sa economiseasca timp si bani”, transmite Tudor Manea (foto, Group CEO eMAG).
Anul acesta, serviciile eMAG create in Romania au fost lansate in intreaga regiune: eMAG a lansat Genius in Bulgaria si Ungaria (la aproape 4 ani de la lansarea locala si la scurt timp dupa exinderea abonamentului in 300 de localitati noi din Romania); in mai putin de doua luni, Genius a atras 100.000 de utilizatori in Bulgaria; in Ungaria, in aproape o luna, s-au abonat 50.000 de persoane. Si eticheta Super Pret (care, in Romania, reprezinta 34% din vanzarile realizate pe eMAG.ro) a fost lansata recent in tarile vecine. In plus, programul Easy Buy Back pentru telefoane mobile (dezvoltat in parteneriat cu Flip.ro), este disponibil din iunie 2024 in toate cele trei tari amintite.
Lansarea Genius pentru clientii eMAG din Bulgaria si Ungaria se bazeaza pe extinderea accelerata a punctelor de livrare de proximitate, dezvoltata de compania de curierat Sameday. Astfel 8.500 de puncte de livrare in proximitate vor fi disponibile pana la finalul acestui an in Romania, Ungaria si Bulgaria (fata de 5.000, la inceputul anului 2024).
In acest an fiscal, Grupul eMAG are in vedere investitii de aproximativ 900 milioane de lei, care vor fi dedicate extinderii companiilor din grup in regiune, diversificarii serviciilor de plata flexibila, investitiilor in AI, tehnologie si infrastructura logistica.
Leave a reply