Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

3 tendinte de dezvoltare e-commerce, pe care le poti folosi in 2020

Pandemia COVID-19 a dat o mana imensa de ajutor comertului online, anul acesta, citim pe forbes.com. Vanzarile cu amanuntul traditionale au scazut, pe fondul distantarii sociale si inchiderii magazinelor fizice, dar criza a accelerat cu 4-6 ani dezvoltarea e-commerce-ului in SUA, de exemplu. Majoritatea afacerilor prezente doar offline s-au mutat in mediul virtual pentru a supravietui, iar acum estimarile spun ca vanzarile online vor creste cu 18% YoY, in 2020 (atingand suma de 709,78 miliarde $). Asta inseamna ca e-commerce-ul va reprezenta 14,5% din totalul retail-ului american, in timp ce anul trecut procentul era de 11%. Iar pana la sfarsitul anului, vanzarile online globale sunt estimate sa atinga 4,2 trilioane $ (conform Shopify).

In acest context, expertii online spun ca antreprenorii din domeniu ar trebui sa tina cont de urmatoarele 3 tendinte e-commerce:

  1. Comertul personalizat este urmatoarea frontiera. Companiile e-commerce de success folosesc tehnologia pentru a le oferi clientilor o experienta personalizata, care imita conexiunea interumana din magazinele offline: continut afisat dinamic, recomandari de produse, oferte specifice (in functie de comportamentul de browsing si produsele cumparate anterior, datele demografice, etc.). Clientii cheltuie cu 48% mai multcand au o experienta de shopping personalizata si 57% dintre amatorii de shopping online nu au o problema cu impartasirea informatiilor personale cu un brand, daca asta le aduce un beneficiu apropo de experienta de cumparare avuta. Cand faci  personalizare ca la carte, clientul simte ca ii citesti gandurile si raspunsul emotional genereaza loialitate clientelara si un ROI ridicat.
  2. Comertul social via influenceri. Vanzarea de produse pe social media permite clientilor sa cumpere direct din reteaua sociala, fata a mai intra pe un site e-commerce. Pentru vanzari crescute, combina comertul social cu marketing-ul prin micro si macro-influenceri. 65% dintre bugetele de influencer marketing vor creste in 2020 si 7% dintre companii planuiesc sa investeasca peste 1 milion $ in aceasta strategie.
  3. Vizualuri de produs interactive. Review-urile nu mai sunt suficiente pentru a conferi incredere unui potential client, ai nevoie de imagini cu rezolutie mare, cu ungh de 360o, care ii permit sa vada produsul din toate partile.

Leave a reply