Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

SUA: COVID-19 a accelerat cu 4-6 ani dezvoltarea e-commerce (raport)

Pandemia COVID-19 a accelerat masiv dezvoltarea comertului online american: doar in luna mai, sumele cheltuite pe Internet au crescut cu 77% fata de 2019, ajungand la 82,5 miliarde $, a descoperit studiul Adobe Anaytics „2020 Digital Economy Index”. Raportul a analizat peste 100 de milioane de vanzari individuale de produse, 80 din primii 100 retailerii americani si peste 1 trilion de tranzactii procesate (dar a chestionat si 1.081 consumatori americani de pese 18 ani).

Conform datelor Adobe, pentru a ajunge la acest nivel de cheltuieli online, ar fi fost necesari 4-6 ani de crestere, in ritmul din ultimii ani. Comparativ, in sezonul de Sarbatori 2019 (noiembrie-decembrie), cresterea a fost de 13% YoY, inregistrandu-se vanzari de 142,5 miliarde $.

Alte date relevante din raport:

  • e-commerce-ul a crescut cu 52 miliarde $ de la inceptul pandemiei, americanii facand o mare parte din cumparaturi pe Internet
  • dupa ce anul trecut, de Ziua Eroilor s-au cheltuit putin peste 2 miliarde $, anul acesta, pe 25 mai 2020, suma a fost de 3,5 miliarde $ (o crestere de 63% YoY)
  • comertul mobile a crescut si el – numarul de produse cumparate pe smartphone-uri a fost mai mare cu 10% in mai, comparativ cu ianuarie, dezi izolarea la domiciliu le-a permis consumatorilor sa-si foloseasca desktop-urile
  • numarul de comenzi achizitionate online si ridicate din magazinele fizice a crescut cu 195% YoY, in mai, 23% dintre persoanele intervievate spunand ca prefera acest tip de livrare
  • comenzi de alimente online – dupa cresteri considerabile in martie si aprilie, in mai, pe masura ce magazinele au inceput sa se redeschida, numarul mediu de vanzari zilnice a scazut cu 14%
  • electronice – vanzarile zilnice au crescut cu 11%, in mai
  • imbracamintea si incaltamintea – vanzarile zilnice au crescut cu 12%, in mai, datorita preturilor mici
  • bilete de avion – in mod traditional, biletele de avion sunt cumparate cu 40-50 de zile inaintea datei de plecare, dar lungimea acestei ferestre s-a dublat ca durata in martie si aprilie, din cauza pandemiei; numarul de bilete cumparate s-a triplat la final de mai, comparativ cu inceputul lui aprilie, pe masura ce zborurile s-au stabilizat si americanii si-au recapatat increderea in companiile aeriene

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentarii ( 4 )

  1. […] altii si-au solidificat si mai mult pozitia (ca Amazon si Walmart). In SUA, noul coronavirus a accelerat cu 4-6 ani dezvoltarea comertului online (conform unui studiu marca Adobe Anaytics), 75% dintre membrii Generatiei Y (24-39 de ani) au […]

  2. […] pandemia a impulsionat comertul electronic: in luna iunie, un studiu Adobe Anaytics nota ca aceasta a accelerat cu 4-6 ani dezvoltarea e-commerce-ului american, iar o cercetare din luna octombrie noteaza ca trei sferturi dintre consumatori au […]

  3. […] a unor date de recensamant. De fapt, dezvoltarea e-commerce-ului nu ar fi fost accelerata cu 4-6 ani, ci doar cu 2-3 trimestre (foto […]

  4. […] in luna mai a acestui an, vanzarile e-commerce americane atinsesera un total de 82,5 miliarde $ (o accelerare de 4-6 ani in dezvoltarea e-commerce si o crestere 77% YoY); in SUA, peste 50% dintre vanzarile online s-au facut pe 5 site-uri online – Amazon (39%), […]

Leave a reply