Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

SUA: retailul e in scadere, dar vanzarile online vor creste cu 18% YoY, in 2020

Vanzarile e-commerce americane vor fi mai mari cu 18% anul acesta (atingand o valoare de 709,78 miliarde $, echivalentul a 14,5% din totalul retailului), datorita impactului pandemiei COVID-19, informeaza un raport marca emarketer.com. Noul coronavirus a fortat cumparatorii sa se orienteze spre Internet, dar numarul mare de comenzi online nu va putea – totusi – echilibra faptul ca anul 2020 va fi unul in scadere pentru retail, in general: analistii estimeaza ca vanzarile cu amanuntul (care includ domeniul Auto si Combustibil), vor fi mai mici cu 10,5% anul acesta, pana la 4,894 trilioane $ – un nivel care nu s-a mai inregistrat din 2016. Toate categoriile de consum vor fi in scadere anul acesta, cu exceptia Alimentelor & Bauturilor (care vor creste cu 12,5 %, pana la 1,110 trilioane $) si Sanatatii & Frumusetii (care vor creste cu 6,9%, pana la 556,3 miliarde $).

Cea mai mare scadere in retailul american se inregistrase anterior in 2009, in timpul crizei economice mondiale, cand vanzarile au fost mai mici cu 8,2%. „Aceasta este cea mai brusca scadere a consumului din SUA, din ultimii zeci de ani. In doar cateva saptamani, in timp ce americanii s-au adapostit in case, vanzarile cu amanuntul au scazut dramatic, in martie. Si au atins cel mai mic punct al anului in Q2, ceea ce inseamna ca va dura ani de zile pana cand activitatea de consum va reveni la un nivel normal”, a explicat Cindy Liu (Senior Forecasting Analyst eMarketer), in raportul amintit. Estimarile spun ca vanzarile din retail nu-si vor reveni la nivelul de dinaintea pandemiei decat in 2022!

Magazinele fizice vor trage in jos retailul si anul acesta (cand vanzarile vor fi mai mici cu 14%, atingand 4,184 trilioane $), si pe termen lung (va dura pana la 5 ani ca vanzarile offline sa isi revina la nivelul anterior pandemiei). Pe de alta parte, e-commerce-ul va creste mai ales la capitolele Alimente & Bauturi (+58,5%) si Sanatate/Ingrijire personala/Frumusete (+32,4%). Imbracamintea & Accesoriile – a doua cea mai mare categorie de consum in vanzarile cu amanuntul totale – vor creste si ele cu 8,6%, pe online. Amazon va ramane retailerul online nr. 1, dar Walmart va depasi eBay pentru prima data, urcand pe locul 2 in top.

Leave a reply