3 ani de Freshful by eMAG: peste 2,2 milioane de comenzi online
Freshful (primul hypermarket 100% online din Romania) anunta, intr-un comunicat de presa, ca aniverseaza 3 ani de la lansare – timp in care a livrat la usile clientilor peste 2,2 milioane de comenzi, ajutandu-i sa economiseasca 509 an! Cel mai loial client Freshful a plasat 780 de comenzi, castigand echivalentul a aproximativ 65 de zile pe care le-ar fi petrecut la cumparaturi si economisind aproximativ 28.000 lei gratie abonamentului Genius. In prezent, Freshful livreaza cumparaturi in 47 de localitati din Ilfov, in Bucuresti si in Ploiesti.
„De la an la an, numarul de comenzi pe care le-am livrat a crescut cu peste 60%, iar increderea clientilor ne onoreaza si ne motiveaza sa continuam sa inovam pentru a le fi de ajutor. Totodata, acum lucram intens la un proiect dedicat colectarii de sticle prin SGR, pe care mizam pentru a oferi si mai multa flexibilitate clientilor”, transmite Tudor Mihailescu (General Manager Freshful).
In cifre, cei 3 ani de Freshful inseamna:
- aproape nelipsita din comenzile clientilor, cantitatea de apa livrata de Freshful echivaleaza cu cea care ar umple aproape 7,56 bazine olimpice (aproape 18 milioane de litri)
- peste 2.500 de tone de fructe si 3.000 de tone de legume livrate clientilor
- masinile din flota Freshful (care au 3 zone de temperatura controlata) au parcurs o distanta suficienta pentru a face ocolul Pamantului de 384 de ori
- de-a lungul timpului, s-a observat o crestere a valorii si a frecventei comenzilor online – in prezent, clientii fideli plaseaza aproximativ 2,5 comenzi/luna, cu o valoare medie de 350 de lei
- cele mai multe comenzi sunt livrate in Bucuresti (in sectoarele 1, 3 si 6)
- cea mai grea comanda pentru un singur client (din sectorul 4) a avut 1.212 kg, iar podiumul este completat de o comanda a unui client din Mogosoaia (481 kg) si de un client din sectorul 1 (470 kg)
- din punct de vedere valoric, in ultimul an, cea mai mare comanda a fost de 11.000 lei si a inclus produse din peste 12 categoric
Leave a reply