IKEA Romania a avut cu 5% mai multe comenzi online, in ultimul an fiscal
IKEA Romania avut cu 12% mai multe vanzari totale comparativ cu anul precedent, in perioada 1 septembrie 2023 – 31 august 2024, citim pe revistabiz.ro. In plus, in anul fiscal 2024 retailerul de mobilier si decoratiuni suedez a avut si o crestere de 5% YoY a comertului online. Website-ul autohton IKEA a depasit 28 de milioane de vizite si a generat peste 382.000 de comenzi online. Cifra de afaceri a companiei a depasit 1,4 miliarde de lei, in perioada amintita.
In anul fiscal 2024, compania a vandut peste 26,5 milioane de produse, dintre care 65% au fost piese de mobilier si 35% – accesorii. In acest an fiscal, IKEA Romania a investit 20,5 milioane €, pentru a reduce preturile la aproape jumatate din gama proprie de produse. Efortul face parte din strategia Grupului Ingka (care detine IKEA) de a face brandul mai convenabil, mai accesibil si mai durabil pe termen lung.
„Ne propunem de fiecare data sa fim alaturi de oameni si credem ca acum este mai important ca niciodata sa facem acest lucru. Pe parcursul ultimului an fiscal, am redus preturile produselor noastre fara a compromite calitatea, forma, functionalitatea sau durabilitatea lor si suntem bucurosi sa vedem ca aceasta a fost o decizie de afaceri inteleapta. Am investit, de asemenea, in punctele noastre de intalnire cu clientii si in imbunatatirea solutiilor si serviciilor digitale pentru a oferi o experienta generala cat mai buna. Sunt mandru de echipa care a facut acest lucru posibil”, a transmis Vincent Devloo (Area Retail Manager IKEA SEE).
In magazinele IKEA din Romania au intrat peste 6 milioane de persoane, in ultimul an fiscal (+15% YoY), datorita deschiderii noului magazin din Timisoara, in iunie 2023. O etapa importanta pentru companie a fost atingerea pragului de 1 milion de membri IKEA Family – programul de fidelizare al companiei, care ofera acces la promotii, diverse evenimente si ateliere offline.
Leave a reply