Americanii vor cheltui mai mult pe experiente, de sarbatori (studiu)
Un studiu Deloitte (citat de retailbrew.com) are o viziune optimista apropo de sarbatorile de final de an, in SUA: consumatorii vor prioritiza cadourile experientiale, nu cele fizice. Sursa amintita estimeaza ca sumele de bani cheltuite inainte de sarbatori vor fi mai mari cu 8% fata de anul trecut, dar sumele investite in vacante si socializare vor avea cea mai mare crestere – de 16% YoY. Un sfert dintre respondenti au spus ca intentioneaza sa organizeze o petrecere de sarbatori, pentru care sunt dispusi sa cheltuie – in medie – 261 $.
„In acest sezon de sarbatori, consumatorii planuiesc sa acorde prioritate sarbatoririi cu prietenii si familia, prin experiente”, a transmis Brian McCarthy (Director Deloitte). Deloitte atribuie cresterea generala faptului ca mai multi consumatori au o viziune optimista asupra economiei, 43% dintre cumparatori se asteapta ca aceasta sa creasca in 2024 (fata de 34%, anul trecut). In plus, americanii cu venituri anuale de 100.000-199.000 $ va cheltui +17% YoY, pe final de an.
Cu toate acestea, cumparatorii cauta in continuare un raport pret-valoare cat mai bun: 7 din 10 consumatori anticipeaza ca vor plati preturi mai mari si 75% planuiesc sa cumpere cel putin un produs la reduceri (fata de 61%, anul trecut). Prin urmare, 80% dintre directorii din comertul cu amanuntul se asteapta ca vanzarile produselor marca proprie sa creasca mai rapid decat cele ale brandurilor nationale, iar 76% cred ca americanii vor acorda prioritate preturilor mai mici si nu loialitatii fata de marcile preferate.
Leave a reply