Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Americanii vor cheltui mai mult pe experiente, de sarbatori (studiu)


Un studiu Deloitte (citat de retailbrew.com) are o viziune optimista apropo de sarbatorile de final de an, in SUA: consumatorii vor prioritiza cadourile experientiale, nu cele fizice. Sursa amintita estimeaza ca sumele de bani cheltuite inainte de sarbatori vor fi mai mari cu 8% fata de anul trecut, dar sumele investite in vacante si socializare vor avea cea mai mare crestere – de 16% YoY. Un sfert dintre respondenti au spus ca intentioneaza sa organizeze o petrecere de sarbatori, pentru care sunt dispusi sa cheltuie – in medie – 261 $.

„In acest sezon de sarbatori, consumatorii planuiesc sa acorde prioritate sarbatoririi cu prietenii si familia, prin experiente”, a transmis Brian McCarthy (Director Deloitte). Deloitte atribuie cresterea generala faptului ca mai multi consumatori au o viziune optimista asupra economiei, 43% dintre cumparatori se asteapta ca aceasta sa creasca in 2024 (fata de 34%, anul trecut). In plus, americanii cu venituri anuale de 100.000-199.000 $ va cheltui +17% YoY, pe final de an.

Cu toate acestea, cumparatorii cauta in continuare un raport pret-valoare cat mai bun: 7 din 10 consumatori anticipeaza ca vor plati preturi mai mari si 75% planuiesc sa cumpere cel putin un produs la reduceri (fata de 61%, anul trecut). Prin urmare, 80% dintre directorii din comertul cu amanuntul  se asteapta ca vanzarile produselor marca proprie sa creasca mai rapid decat cele ale brandurilor nationale, iar 76% cred ca americanii vor acorda prioritate preturilor mai mici si nu loialitatii fata de marcile preferate.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply