Zitec, cresteri ale veniturilor de peste 50%, in S1 2020
Zitec (lider pe piata de IT & digital marketing din Romania) anunta, intr-un comunicat de presa, cresteri ale veniturilor de peste 50% YoY, in primele 6 luni ale lui 2020. Cu echipa in intregime in modul de lucru de la distanta, Zitec a continuat dezvoltarea proiectelor de transformare digitala intr-un ritm accelerat, impreuna cu clienti din industrii variate, pe fondul nevoilor de modernizare a infrastructurii de business si a proceselor IT, in conjunctura pandemiei COVID-19. In prima jumatate a anului 2020, compania a inregistrat cresteri mari in special pentru segmentele de solutii software personalizate si solutii cloud. Activitatea accelerata a ultimelor luni a avut ca rezultat o crestere de peste 1,5 milioane € YoY a veniturilor Zitec si a fost posibila si datorita maturitatii parteneriatelor cu Google Cloud, Microsoft si Magento Commerce (Adobe).
Ce a marcat activitatea companiei Zitec in S1 2020:
- a fost inclusa de Google pe lista primilor 9 parteneri Recommendations AI din lume
- a devenit Google Cloud Premier Partner
- a inceput colaborarea cu clienti importanti din industrii precum retail, industria vinului, auto, industria serviciilor bancare sau domeniul medical (din Romania si din alte tari) si a avut o crestere semnificativa a numarului de clienti recunoscuti pe plan international, din industria de retail (Vivre, Sephora, Innoship, Teilor si Adore Me)
- a demarat campania Caravana Regista, o unitate mobila care a pornit in calatorie prin Romania, pentru accelerarea digitalizarii in institutiile publice; caravana a strabatut deja 200 de localitati (din 10 judete) si a prezentat beneficiile acestei aplicatii complete de registratura si management al documentelor, direct la sediile primariilor; Regista automatizeaza activitatea din institutiile publice si faciliteaza comunicarea online dintre cetateni si autoritati; in perioada pandemiei, aceasta a fost un instrument extrem de util pentru peste 500 de primarii si peste 10.000 de functionari publici care o folosesc zilnic
- s-a concentrat pe cresterea echipei si atragerea de oameni talentati, astfel incat a inregistrat o crestere de aproximativ 18% a numarului de colegi fata de finalul anului trecut, ajungand la peste 180 de specialisti (in Bucuresti, Brasov si alte orase din Romania)
- a continuat dezvoltarea Mirro.io (aplicatie proprie pentru munca de acasa, utilizata si in cadrul companiei) – solutia a fost completata cu mai multe rapoarte si grafice, care ofera informatii utile despre distributia echipei pe diverse criterii, distributia concediilor si a salariilor, ceea ce ajuta companiile sa aiba o privire de ansamblu si sa analizeze in mod obiectiv datele legate de administrarea de personal; investitia a continuat in zona de onboarding a noilor clienti, durata de la achizitie pana la utilizare fiind redusa la doar cateva ore, fata de o durata de saptamani sau chiar luni intregi, in cazul unor aplicatii similare; de la inceputul anului, numarul de utilizatori Mirro.io a inregistrat o crestere de 300%, aplicatia fiind utilizata in prezent de companii romanesti si straine ca FreeNow, 7card, NETOPIA Payments, AdoreMe.com, Moore Stephens, CCL Industries, RefundIt, JustClick Media sau VodWorks; mai mult, in primul semestru, aplicatia a intrat pe noi piete ca Ecuador, Paraguay, Brazilia, Portugalia, Franta, Germania, Slovacia, Estonia, Israel sau Noua Zeelanda
„In contextul unei situatii dificile, care a impus accelerarea digitalizarii, ne-am sustinut clientii si partenerii, inclusiv din administratia publica locala, in acest proces de transformare prin servicii si solutii personalizate si cu aplicabilitate imediata. Printre proiecte de referinta dezvoltate de echipa noastra in prima parte a anului se numara dezvoltarea unei aplicatii de fidelizare a clientilor pentru retailerul Decathlon, lansarea aplicatiei mobile Avantaj2Go a Credit Europe Bank, dezvoltarea unui modul destinat platformei Magento 2 (pentru Innoship) precum si derularea campaniilor de digital marketing pentru toate cele trei brand-uri ale grupului Arctic, in Romania: Arctic, Beko si Grundig. Pentru cea de-a doua parte a anului, estimam continuarea acestei tendinte de crestere, sustinuta de proiectele pe care le avem in derulare. Ne dorim ca, in 2020, sa atingem o cifra de afaceri de 10 milioane €”, transmite Alexandru Lapusan (foto, CEO si co-fondator Zitec).
Comentariu ( 1 )
[…] in dezvoltarea de solutii si servicii de transformare digitala) a anuntat, in septembrie, cresteri ale veniturilor de peste 50% YoY, in prima jumatate a lui 2020. Pentru intregul an, compania estimeaza o crestere a cifrei de […]