Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Ce urmeaza pentru e-commerce si retailul digital?

Asta se intreaba site-ul entrepreneur.com, notand ca e-commerce-ul este sectorul economic care a fost afectat in cel mai ciudat mod de pandemia COVID-19: unii jucatori de pe piata au disparut din peisaj, altii si-au solidificat si mai mult pozitia (ca Amazon si Walmart). In SUA, noul coronavirus a accelerat cu 4-6 ani dezvoltarea comertului online (conform unui studiu marca Adobe Anaytics), 75% dintre membrii Generatiei Y (24-39 de ani) au cumparat online, in pandemie, produse pe care nu le mai achizitionasera pana acum virtual, iar potentialul de dezvoltare al vanzarilor pe Internet este in continuare in crestere.

Intre aprilie 2019 si aprilie 2020, comenzile online din retail au crescut cu 146% la nivel global, un procent fara precendent, care dovedeste ca e-commerce-ul este la putere. Ca raspuns la aceasta dezvoltare intensa, din ce in ce mai multe platforme creeaza instrumente care sa ajute afacerile offline sa paseasca in lumea digitala (vezi The Shift, instrument care usureaza tranzitia offline-online, introdus de platforma de freelancing Fiverr). In plus, antreprenorii digitali aflati la inceput de drum pot apela si la resurse sociale, menite sa ii ajute: evenimente digitale, unde participantii pot invata informatii valoroase, din conferinte, sesiuni de Q&A si discutii cu specialisti in domeniu. La astfel de evenimente la care participa titanii din industrie – ca E-Commerce Week (Los Angeles, 28 septembrie – 2 octombrie) sau GpeC SUMMIT (Bucuresti, 2 noiembrie)– se dovedeste inca o data ca, in e-commerce, colaborarea este vitala si ca este important ce stii, dar si pe cine stii.

Leave a reply