VTEX se extinde in Bulgaria, Polonia si Singapore
VTEX anunta (intr-un comunicat de presa) ca isi accelereaza extinderea in regiune, prin semnarea de noi parteneriate in Bulgaria si Polonia, urmand a le coordona de la Bucuresti. Pozitionat inca de la deschidere ca un centru strategic in dezvoltarea companiei in Europa Centrala si de Est, biroul VTEX din Romania coordoneaza procesul de extindere in regiune si tinteste, pentru perioada urmatoare, consolidarea prezentei VTEX si in Grecia, Cehia, Austria si Slovacia.
VTEX este prima si singura solutie complet integrata de comert, marketplace si Order Management System (OMS) din lume, iar extinderea in regiune se inscrie in strategia de dezvoltare a prezentei globale. Odata cu noile parteneriate, VTEX isi va mari, pana la finalul anului, echipa din Romania (formata, momentan, din 15 angajati) – doritorii isi pot trimite CV-urile aici.
La nivel global, VTEX se extinde prin deschiderea primului birou din Asia (la Singapore) si construirea unei echipe locale, pentru a deservi pietele din regiunea Asia-Pacific. Decizia de extindere in Asia a luat in considerare oportunitatea imensa de crestere pe care o are aici comertul electronic, acesta fiind continentul cu cea mai rapida crestere e-commerce la nivel mondial. Singapore, in special, este un centru de comert electronic consacrat, care serveste restul regiunii, facandu-l o locatie ideala pentru recrutarea de oameni foarte bine pregatiti si cu experienta in domeniu.
„Odata cu cresterea numarului de clienti globali, dorim sa ne asiguram ca fiecare dintre clientii nostri se simte sustinut pe oricare dintre pietele in care isi desfasoara activitatea. Deschiderea unui birou in Singapore este urmatorul pas in construirea prezentei noastre la nivel mondial si suntem incantati de ce va putea face pentru clientii nostri aceasta echipa locala de experti in comert”, transmite Alex Soncini (Co-fondator si Head of Global Accounts, VTEX).
Aceasta extindere este un punct important in evolutia companiei, dupa ce VTEX a incheiat luna octombrie cu o finantare de 225 milioane $ (devenind, astfel, cel mai nou unicorn tech prezent si in Romania) si dupa ce a fost numita platforma e-commerce cu cea mai rapida crestere din lume (in raportul International Data Corporation „Worldwide Digital Commerce Applications Market Shares, 2019: Headless Commerce Goes Mainstream”, publicat in aceasta vara).
Leave a reply