Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Cum validezi si cresti afacerea online, cu Instagram – WonderWoods.ro

De cele mai multe ori, nevoile proprii sunt cele care ne fac sa devenim creativi si inovativi. Din dorinta de a gasi solutia potrivita, ne implicam personal in acest proces. Dar, ti-a trecut prin cap ca solutia pentru nevoile tale poate fi o idee grozava pentru un business online?Poate ai gasit deja o solutie la o problema sau incerci sa satisfaci o nevoie. In acest caz, incearca sa vezi oportunitatea care te-ar putea duce catre o afacere de succes

WonderWoods.ro este o afacere care a aparut din intamplare. Dorinta de a satisface o nevoie in cadrul familiei a ajuns sursa principala de venit. Cum s-a intamplat asta? Afla povestea acestui brand si vezi care sunt pasii ce au dus la dezvoltarea afacerii.

Andrada Birle, persoana creativa din spatele business-ului, ne-a oferit detalii despre cum a pornit afacerea si cum, cu ajutorul familiei, se bucura de succes in prezent. 

Care a fost ideea ce a dus la pornirea afacerii?

Totul a inceput din dorinta de a gasi decoratiuni potrivite pentru fetita noastra. Am vrut sa ii amenajez un coltisor in camera, iar pentru asta aveam nevoie de o decoratiune din lemn cu numele ei. Tot ce gaseam pe piata, in directia asta, era fie in culori prea tipatoare, fie produsele erau pline de accesorii (sclipici, paiete). Iar eu doream sa gasesc produse in culori neutre, naturale, care sa se integreze bine in decorul camerei.

Pentru ca nu reuseam sa gasesc ce-mi doream, sotul meu Paul s-a hotarat sa faca el acea decoratiune. La scurt timp a achizitionat un CNC, pe care am inceput sa il testam in propriul living. Rand pe rand, veneam cu noi modele si ii dadeam tot mai mult de lucru sotului. Mi-am descoperit latura creativa, in timp ce faceam ceva ce imi place. Pentru ca am reusit sa facem o diversitate de produse, am decis intr-o zi sa le postez pe Instagram. Fara sa spunem nimanui despre ideea noastra, am creat un cont pe Instagram si am inceput sa ne promovam produsele. 

Era un test. Am vrut sa vedem ce impact au produsele in randul necunoscutilor, daca sunt apreciate si daca exista cerere. Spre surprinderea noastra, au inceput sa apara comenzi. La inceput doar pe Instagram. Dar, am realizat curand ca avem nevoie si de un magazin online. Gestionarea comenzilor, generarea facturilor si a AWB-urilor devenea tot mai anevoioasa.  Daca la inceput am inceput lucrul in living, apoi ne-am mutat intr-un garaj, in prezent lucram intr-o hala de 100 mp. Afacerea s-a dezvoltat treptat, dar sigur

Ca fel de provocari ati intampinat pe parcurs?

Cea mai mare provocare ramane gestionarea timpului. Pentru ca avem doi copii mici, fac lucrurile in paralel si cu multe pauze. Baiatul nostru are doar 3 luni si imi solicita atentia constant. Dar gasesc timp si modalitati sa duc la bun sfarsit sarcinile de peste zi. Ma ocup de cat de multe activitati cat cel mic doarme sau, de multe ori, le fac cu el in brate. Inclusiv poze la produse fac in acest mod. Paul se ocupa de fabricarea produselor. Asadar el este la hala peste zi.

De asemenea, pierdem mult timp in cautarea perfectiunii. Dorim ca produsele noastre sa fie perfecte pentru clientii nostri, iar asta inseamna foarte mult timp investit in crearea fiecarui produs. Din fericire, facem progrese in acest sens. Mai exact, am renuntat la produse care consuma prea mult timp si resurse, comparativ cu pretul la care le putem vinde.

Din actiunile voastre, ce a functionat cel mai bine?

Succesul nostru se datoreaza, in mare parte, contului de Instagram. Aici, actiunile pe care le-am intreprins de la inceput ne-au adus cresterea comenzilor. Iar pe Instagram, cel mai bine prind reels-urile. Continutul video este foarte apreciat de urmaritorii nostri. Desigur, si imaginile au impact pozitiv. De mentionat este faptul ca totul s-a intamplat organic la noi. Am crescut datorita postarilor facute. Reclame platite am avut doar o saptamana, dupa care am renuntat. 

Pentru viitor, ce planuri sunt la WonderWoods?

Ca orice detinator de business, ne dorim sa crestem. Iar pentru noi asta inseamna sa incepem productia de mobilier pentru copii. Deja avem achizitionate o buna parte din uneltele necesare. Eu mi-as mai dori sa ne putem axa mai mult si pe partea de B2B. In prezent, suntem deja furnizori pentru alte business-uri si imi doresc sa crestem portofoliul de clienti. 

Ce sfaturi puteti oferi celor care se gandesc sa porneasca o afacere?

Un produs bun, de calitate, isi va gasi cu siguranta clienti. Este, totusi, recomandat sa testezi ideea de produs in piata. Ajuta sa vezi daca exista cerere. Degeaba ai un produs bun, daca nu il expui corespunzator. Iar asta inseamna sa fii prezent(a) in social media, cu un cont de business. Permite oamenilor sa afle de tine. In caz contrar nu vei reusi sa vinzi.

Un alt sfat ar fi sa nu arunci toti banii pe care ii ai in business. Noi nu am facut asta. Am investit treptat, pe masura ce castigam din comenzi. La inceput, daca reinvestesti banii castigati, vei ajuta afacerea sa se dezvolteUn hobby sau o pasiune se poate transforma intr-o sursa stabila de venit, daca se fac actiuni in directia asta. Ajuta sa ai ambitie, perseverenta si sa-ti doresti sa dedici timp si efort dezvoltarii unei afaceri.

Care sunt motivele pentru care ai recomanda Gomag?

Cand am constientizat nevoia unui magazin online, am inceput prin a testa diverse platforme. Asadar, am creat mai multe conturi de test, atat pe platforme din Romania, cat si din strainatate. Dupa perioada de test am ales Gomag, fara urma de indoiala. Mi-a placut ca este o platforma usor de folosit. De asemenea, ofera toate integrarile necesare unui magazin online. Pe mine m-a ajutat sa economisesc o gramada de timp, prin intermediul automatizarilor. Ca mama, acest lucru este foarte important.

Daca ai si tu o idee de business, nu mai astepta, pentru ca piata are loc si pentru tine. Iar daca nu stii cum sa incepi, startul tau poate fi un cont demo la Gomag. Ai 15 zile in care poti testa platforma gratuit. Te vei familiariza cu ceea ce inseamna sa ai un magazin online, dar si cu functionalitatile platformei. Te vei convinge ca lansarea unui magazin nu este dificila. 

Citeste si:

Despre Cosmin Daraban

Online din 2000, Cosmin Daraban este specializat in marketing online si eCommerce, CRO (optimizarea ratei de conversie) si tehnici de crestere a traficului si vanzarilor. Printre proiectele lui Cosmin se numara platforma Gomag, una dintre cele mai populare solutii eCommerce din Romania, board game-ul GoFunnel, podcast-ul Doza de eCommerce by Gomag, hub-ul de educare Academia de eCommerce si cartea eCommerce no Bull$#!t. Tot ce ai nevoie pentru a vinde online, lansata in 2019. Probabil il cunosti si in calitate de jurat sau speaker la cele mai importante evenimente din eCommerce-ul romanesc. De-a lungul anilor, alaturi de echipa sa, Cosmin a contribuit la cresterea a numeroase firme, iar in prezent, pe platforma se dezvolta peste 2700 de magazine online, din toate industriile.

Follow Me

Leave a reply