SUA: parintii cumpara online produse second-hand, pentru noul an scolar
Inflatia, costul de trai crescut si preocuparea pentru protectia mediului (si sustenabilitate) determina tot mai multi parinti americani sa apeleze la platformele online de produse second-hand, pentru a achiziona cele necesare copiilor, in noul an scolar.
Modernretail.co noteaza ca, in luna iulie, Poshmark.com a vandut cu 50% mai multe produse scolare (comparativ cu iulie 2022), iar vanzarile de cutii de pranz au fost mai mari cu 105% YoY (cele cu Barbie s-au vandut cu 321% mai mult YoY, gratie filmului omonim care a facut ravagii in cinematografe, vara asta). Iar ThredUp.com a vandut cu 22% mai multe rucsacuri, in aceeasi luna.
Unii parinti le-au creat copiilor conturi pe aceste platforme, pentru a-si alege singuri produsele dorite. Aceasta autonomie acordata elevilor de gimnaziu si liceu ii ajuta si sa invete ca sustenabilitatea este importanta, dar si cum sa caute produsele dorite pe un website e-commerce, conturandu-si preferintele. In plus, copii cresc atat de repede si gusturile li se schimba constant, deci imbracamintea second-hand e o alegere perfecta.
Un sondaj marca ThredUp, din iunie 2023, a scos la iveala faptul ca aproape jumatate dintre membrii Generatiei Z (tineri de pana la 24 de ani) vor sa-si cumpere haine second-hand, pentru anul acesta scolar, iar 60% dintre studentii de colegiu vor sa faca achizitii vestimentare mai sustenabile, in 2023.
Comentariu ( 1 )
[…] Cumparatorii mai tineri apeleaza la ele pentru a se exprima si pentru a-si crea un stil; parintii se bazeaza pe second-hand pentru a-si imbraca familiile intr-un maniera rentabila si ecologica; iar generatiile mai in varsta […]