Coreea de Sud: piata e-commerce va valora peste 160 de miliarde $, in 2027
Piata e-commerce din Coreea de Sud va ajunge la valoarea de 160,4 miliarde $, pana in anul 2027 (de la 108,2 miliarde $, in 2022), transmite insideretail.asia, citand un sondaj marca GlobalData („2023 Financial Services Consumer Survey”). Asta inseamna o rata anuala de crestere compusa (CAGR) de 7,7%, in perioada 2023-2027. Intre anii 2018 si 2022, CAGR-ul a fost de 17,4%, iar anul acesta piata online sud-coreeana e estimata sa atinga valoarea de 150 de miliarde $ (+10% YoY).
Canalele de live-streaming ale unor companii ca Naver (liderul local al comertului online) au crescut popularitatea comertului online, mai noteaza raportul amintit. Si YouTube si-a lansat (in iunie 2023) propriul canal oficial de shopping online in Coreea de Sud. In plus, brandurile internationale care intra pe piata contribuie la dezvoltarea shopping-ului digital. 80% dintre respondentii sud-coreeni au spus ca au achizitionat ceva online in ultimele 6 luni; doar 10% dintre cei chestionati spun ca nu au cumparat niciodata nimic pe Internet.
„Coreea de Sud are o piata e-commerce bine dezvoltata, care este sprijinita de Internetul de mare viteza, penetrarea din ce in ce mai mare a smartphone-urilor, disponibilitatea platilor online sigure si increderea din ce in ce mai mare a consumatorilor in shopping-ul online”, explica Shivani Gupta (Senior Analyst Banking and Payments, GlobalData), in raportul amintit.
Leave a reply