SUA: aproape 40% dintre consumatori au mai putina incredere in review-uri
Un produs sau un serviciu cu sute de review-uri de cinci stele se va vinde mai bine decat unul care are review-uri putine sau mai proaste. Dar increderea utilizatorilor in acest feedback clientelar se deterioreaza, in ultima vreme, citim pe reviews.com. In Statele Unite ae Americii, Amazon are o problema serioasa cu review-urile false (pe care, in Marea Britanie le poti cumpara online, la pachet), iar consumatorii au observat asta. Pentru a determina cat de mult s-a modificat aceasta incredere, sursa amintita a realizat un sondaj de opinie online, in randul a 1.044 de respondenti din SUA, in perioada 4-7 februarie 2021.
Ce a descoperit studiul:
- fata de acum 5 ani, 44% dintre consumatorii americani spun ca au la fel de multa incredere in review-uri, iar 38,5% spun ca au mai putina incredere in ele si doar 9,9% au mai multa incredere
- scaderea increderii publicului in aceste feedback-uri este o tendinta in crestere – 60% dintre respondentii la sonajul de opinie in cauza sunt de parere ca review-urile online sunt din ce in ce mai slab calitative (prin comparatie, in 2017, 87% dintre consumatorii americani aveau incredere in ele)
Leave a reply