SUA: 73% dintre tinerii de 29-38 de ani cumpara pe smartphone (studiu)
In Statele Unite, Generatia Y (29-38 de ani) sta lipita de telefoanele mobile si aproape trei sferturi (73%) dintre tineri fac cumparaturi online pe smartphone, scrie marketingcharts.com, citand un studiu GfK („Future Buy 2018”). In plus, peste jumatate (53%) dintre toti amatori de shoppping pe Internet cu varsta cuprinsa intre 20 si 72 de ani a folosit un smartphone pentru cumparaturi in ultimele 6 luni. Studiul a fost efectuat in 35 de tari, pe un esantion de peste 35.000 de persoane (in SUA au fost luati la intrebari 1.000 de cumparatori online, de peste 18 ani).
Alte cifre relevante din studiul amintit:
- ecranele mici ale telefoanelor mobile si usurinta cumparaturilor facute pe computere determina persoanele de varsta a doua sa le prefere – 7 din 10 persoane de 38-53 de ani (Generatia X) si patru cincimi dintre cei de 54-72 de ani au preferat cumparaturile online pe desktop
- Generatia X a cumparat pe smartphone in proportie de 59%, iar cei de 54-72 de ani – in proportie de 33%
- tabletele nu sunt un dispozitiv mobile preferat de nimeni, indiferent de varsta – in medie, doar un sfert (26%) dintre respondenti le-au folosit pentru e-shopping (Generatia Y –35%, Generatia X – 29% si persoanele de 54-72 de ani – 22%)
- doar 19% dintre adulti si-au folosit telefonul mobil pentru a face plati in magazinele fizice, cu preponderenta tinerii – Generatia Z (49%) si Generatia Y (48%), peste jumatate dintre ei explicand ca le este mai usor sa plateasa asa decat prin alte metode, iar 3 din 5 spunand ca platile mobile sunt mai rapide
- 3 din 5 respondenti de toate varstele spun ca se tem de siguranta datelor personale in cazul platilor mobile