Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Romanii, nemultumiti de preturile de Black Friday 2018 (studiu)

De Black Friday 2018, Romanii au fost multumiti de calitatea produselor, nivelul reducerilor si rapiditatea livrarii, dar se asteptau la preturi mai mici, conform unui studiu realizat de TRUSTED.RO si Eureka Insights. Cercetarea a fost realizata in perioada 1-10 decembrie 2018, pe 391 de persoane de peste 18 ani, din mediul urban, cu acces la Internet, anunta TRUSTED.RO, intr-un comunicat de presa. Ce spun cifrele despre experienta de cumparare de Black Friday 2018?

  • 7 din 10 romani au evaluat pozitiv nivelul reducerilor oferite
  • 8 din 10 au evaluat pozitiv calitatea produselor oferite
  • 8 din 10 au evaluat pozitiv rapiditatea livrarii
  • 8 din 10 au evaluat negativ nivelul preturilor
  • comparand achizitiile online si cele offline, respondentii recomanda mai curand magazinele virtuale decat cele fizice
  • 86% nu au trimis inapoi produsele si nici nu intentioneaza sa faca acest lucru
  • 14% dintre respondenti nu au fost multumiti de ce au primit si au returnat produsele
  • media produselor returnate este de 3
  • 77% dintre cei chestionati au recomandat altora produse/servicii gasite online
  • 9 din 10 respondenti intentioneaza sa cumpere ceva si de Black Friday 2019
  • persoanele cu venituri medii si ridicate sunt mai dornice sa faca cumparaturi si anul viitor decat cele cu venituri mai scazute (8,1 si 9,1 vs. 7,3)
  • paradoxal, somerii sunt intr-o proportie mai ridicata promotori ai campaniei Black Friday decat angajatii (56% vs. 38%)

„Faptul ca Black Friday este un fenomen in Romania nu mai trebuie demonstrat de cativa ani. Insa acum se observa o tendinta a clientilor de a se informa mai mult inainte de a «ochi» produsele dorite, de a folosi comparatoare de preturi, de a citi recenzii si de a respecta recomandarile celor apropiati. Cumparaturile nu se mai fac din impuls, asa cum se intampla la editiile trecute, iar oamenii isi dau seama mai repede acum daca preturile practicate sunt marite in mod artificial inainte de campaniile Black Friday, pentru a fi scazute in noiembrie”, explica George Hari Popescu (Project Manager, la TRUSTED.RO).

Leave a reply