Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

SUA: 5 estimari legate de dezvoltarea comertului online, in 2023

Industria e-commerce este unul dintre sectoarele cu cea mai rapida dezvoltare, din economia mondiala. Piata online (care a fost estimata la 5,7 trilioane $, in 2022) va creste constant: in 2020, 17,8% din retailul total erau vanzari pe Internet, iar acest procentaj va ajunge la 23% (in 2025). Pe masura ce tehnologia se dezvolta si influenteaza comportamentul consumatorilor, comertul online va fi marcat de recomandari si personalizare, tot mai multe cumparaturi facute pe telefonul mobil si pe retelele/in aplicatiile de socializare, noteaza sumoheavy.com.

5 estimari legate de dezvoltarea comertului online, in 2023, in SUA:

  1. E-commerce-ul a devenit ceva normal. Pandemia COVID-19 a accelerat adoptia comertului digital. In SUA, vanzarile e-commerce au crescut de la 571,2 miliarde $ (in 2019), la 815,4 miliarde $ (in 2020), adica +43% YoY! Acum, shopping-ul pe Internet face parte din normalitate si afacerile din toate industriile recunosc importanta orientarii proceselor si operatiunilor proprii spre tehnologii digitale (care pot eficientiza lantul de distributie sau reduce costurile pentru consumatori).
  2. Comertul digital va reprezenta 22% din retailul total. Conform eMarketer si Statista, vanzarile online vor totaliza 6,51 trilioane $ in 2023, reprezentand 22% din toate vanzarile cu amanuntul. Prin urmare, e-commerce-ul trebuie sa fie privit de retaileri ca o parte cruciala a strategiei lor, nu ca ceva secundar.
  3. M-commerce-ul va reprezenta 30% din e-commerce. Se estimeaza ca achizitiile facute pe dispozitive mobile vor insemna 30% din comertul digital anul acesta, smartphone-ul devenind rapid dispozitivul preferat pentru descoperirea de produse noi, documentare si achizitie. De aceea, magazinele online trebuie sa isi creeze website-uri optimizate pentru mobil, pentru a ramane competitive.
  4. Comertul social se va dubla, in urmatorii 3 ani. Aceasta metoda de a vinde online va creste exponential, in urmatoarea perioada. In 2023, vanzarile pe retele sociale, in SUA, vor depasi suma de 53 miliarde $, iar pana in 2025, se estimeaza ca acest sector va totaliza  aproape 107 miliarde $! Un factor semnificativ care va promova aceasta crestere o reprezinta puterea influencerilor, care isi pot monetiza usor brandul propriu, pe platforme ca TikTok, Facebook, Instagram sau Twitter. In paralel, platile contactless le permit consumatorilor sa cumpere orice din confortul propriei case.
  5. Personalizarea si recomandarile vor deveni si mai importante. Pe masura ce lumea devine din ce in ce mai digitala si mai interconectata, review-urile si dovezile sociale vor deveni cruciale, apropo de personalizare si recomandari. Foarte putine afaceri pot supravietui fara review-urile clientelare, acestea fiind o resursa nepretuita pentru a intelege ce parare au consumatorii si clientii despre brandul si produsele lor.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply