Twitter testeaza comertul social, pe platforma proprie
Twitter vrea sa permita utilizatorilor sa faca achizitii online direct de pe platforma proprie si devine, astfel, cea mai recenta retea de socializare care adopta comertul social, dupa Facebook, TikTok si Pinterest. Twitter testeaza un program-pilot de tip e-commerce („Shopping Module”), prin care afacerile online pot vinde produse pe paginile lor de profil, citim pe techxplore.com.
Pentru inceput, doar un numar limitat de branduri americane vor putea testa noua caracteristica. Acest modul de achizitii pe Internet se va concretiza printr-un spatiu deasupra profilului de Twitter, unde afacerile participante la programul-pilot vor putea afisa o serie de produse, care pot fi cumparate de utilizatori fara a parasi aplicatia.
Ideea de a incorpora shopping-ul in reteaua sociala axata pe postari scurte este veche de peste 5 ani. Adoptand comertul social, compania va putea invata ce experiente de shopping prefera utilizatorii proprii si va concura cu rivali ca Pinterest sau Instagram, pe o piata unde lupta se anunta a fi intensa: conform eMarketer, Facebook este momentan liderul comertului social, care va valora in jur de 36 de miliarde $ in SUA, in 2021.
Leave a reply