Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

78% dintre americani nu au facut niciodata live shopping (raport)

Din ce in ce mai multi retaileri americani organizeaza evenimente de livestreaming, incercand sa atraga consumatorii cu acest format e-commerce importat din China, unde face ravagii inca din 2015. Dar publicul nu este foarte receptiv: mai putin de o treime dintre americani au auzit/vazut/citit despre un eveniment de live shopping, iar 78% dintre ei nu au participat niciodata la unul, arata un raport marca Morning Consult. Cercetarea a fost efectuata pe un esantion de 2.214 adulti americani, la finalul lui 2022.

Ce a mai descoperit raportul:

  • 45% dintre membrii Generatiei Z (tineri de pana la 24 de ani) si 42% dintre membrii Generatiei Y (25-39 de ani) stiu ce sunt aceste evenimente de livestream shopping
  • 54% dintre respondenti nu se simt comfortabil facand achizitii pe platformele social media, peste o treime dintre ei (35%) spunand ca nu au incredere in calitatea produselor vandute acolo, in seriozitatea vanzatorilor online sau in corectitudinea livrarii
  • 41% dintre respondenti spun ca nu vor participa la un eveniment de shopping livestream pe viitor, in timp ce 44% ar lua in considerare asta
  • dintre consumatorii care au participat la un format e-commerce in ultimele 12 luni, 86% s-au declarat multumiti de experienta

In SUA, brandurile, retailerii si platformele sociale experimenteaza cu shopping-ul de tip livestream din 2020 incoace, ca raspun la dezvoltarea comertuui online, in timpul pandemiei COVID-19.

Amazon si Walmart au testat formatul (cu un oarecare succes), dar Facebook a renuntat la optiunea de live shopping, cand orientarea consumatorilor spre formatele video scurte (pe fondul dezvoltarii aplicatiei TikTok) a devenit clara. Cu toate acestea, compania de analytics Coresight Research Inc. estimeaza ca veniturile din livestream shopping vor atinge valoarea de 20 miliarde $, in SUA, in 2023 (si de 57 miliarde $, in 2025), fata de 6 miliarde $, in 2020.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply