Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Studiu GPeC: factorii esentiali pentru succesul magazinelor online (infografic)

Conform Registrului Comertului, in ultimii 10 ani e-commerce-ul a avutt o crestere de peste 500% a cifrei de afaceri, devenind unul dintre cele mai rentabile sectoare de activitate din Romania. In fiecare zi, in tara noastra se lanseaza peste 50 de magazine online, anul trecut ajungand la 15.000 de comercianti, anunta gpec.ro. Pentru a tine pasul cu cei peste 5 milioane de cumparatori, e-shop-urile autohtone trebuie sa tina cont de anumiti factori, evidentiati de sursa amintita intr-un studiu de piata („Specialisti in e-commerce. Cum iti poti creste afacerea online in 2019?”), realizat in martie 2019, pe un esantion de 220 de profesionisti in e-commerce si marketing online:

  • respondentii cred ca principalii 3 factori in care trebuie sa investesti pentru a avea succes, in 2019, sunt strategia de marketing(88,6%), produsele comercializate (58,6%) si serviciul de Customer Support (52,7%)
  • principalele provocari cu care se confrunta magazinele online sunt atragerea de clienti noi(66,8%), retentia clientilor (47,3%) si promovarea cu succes a produselor online (43,6%), problema retururilor, nevoia automatizarii proceselor si livrarea rapida a produselor
  • cele mai performante canale de marketing online–Facebook Ads (57,3%), Google Ads (55,5%), e-mail marketing (33,6%), content marketing (31,4%), Instagram Ads (16,4%)
  • strategiile de crestere e-commerce, in 2019, includ largirea gamei de produse (32,3%), imbunatatirea serviciului de Customer Support (18,2%), intrarea pe piete internationale (15,9%), atragerea unui capital de risc si investirea in training-ul angajatilor (14,5%)
  • know-how-ul pe care se sprijina succesul unui magazin online este compus din urmatorul mix de abilitati: business management (26,8%), online marketing (20,9%), SEO (17,3%), Usability si UX (14,1%), Analytics (10,9%)

Leave a reply