Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Tips-uri pentru Magento: cum sa ai preturi competitive fara un software

Magento este o platforma e-commerce construita pe baza tehnologiei Open Source, care permite vanzatorilor sa ofere o experienta de shopping complet flexibila. Acestia pot, in plus, sa aiba control asupra modului in care arata magazinul lor online, Magento permitand utilizarea unui numar de alte tool-uri, care ii ajuta in domenii diferite (marketing, SEO, managementul catalogului de produse). Aceste instrumente sunt utile pentru vanzatorii care vor sa aiba un impact semnificativ in lumea shopping-ului online.

Un aspect crucial pe care multi utilizatori de Magento trebuie sa il ia in considerare este cat de frecvent isi schimba preturile (exista si o extensie Magento in acest sens). In acest articol vom analiza cateva strategii de pret diferite, pe care le poti adopta, ca utilizator Magento, fara a apela la un software. Vom discuta despre ce sisteme pentru schimbarea pretului exista in cadrul Magento si cat de usor ti-ar fi sa faci asta cu ajutorul unui instrument automatizat.

Beneficiile alegerii Magento pentru e-commerce

Tehnologia pe care o folosesti in magazinul tau online este importanta, iar Magento ofera o multime de beneficii in acest sens. In primul rand, Magento este un sistem de content management (CMS) sofisticat, cu multiple caracteristici si functii care ofera clientilor tai o experienta de shopping incredibila.

Te poti asigura ca magazinul tau pe platforma Magento are acces SSH (Secure Shell) – asta ofera un canal sigur pentru orice servicii care opereaza, de obicei, pe o retea nesecurizata. Cu alte cuvinte, proprietarul de magazin poate accesa serverul si isi poate manageria magazinul remote. Magento este construit in scopul de a te ajuta sa-ti maresti conversiile. Experienta de cumparare usoara inseamna ca poti crea procese de checkout scurte si usor de inteles de client. Daca vrei sa le oferi vizitatorilor si mai multe optiuni, poti minimiza numarul de pasi necesari pentru a cumpara ceva sau chiar sa le permiti sa cumpere fara a-si face cont.

Magento ofera si diverse extensii care te pot ajuta sa iti imbunatatesti si sa iti dezvolti magazinul online. De exemplu, extensiile social media permit utilizatorilor sa cumpere produse direct de pe cananele tale sociale – ti-ai putea, deci, promova produsele pe Pinterest, cu link catre magazinul tau Magento. Astfel, cand un utilizator Pinterest vede un buton de „Cumpara” aici, poate cumpara direct din aplicatie.Alte beneficii Magento includ oferirea de optiuni de plata multiple clinetilor, care se asteapta sa poata decide cat, cum si unde cumpara. Prin urmare, daca le limitezi modul in care pot plati ceva, mai mult ca sigur vor alege un site concurent. Mai ales daca vinzi si international, trebuie sa te asiguri ca utilizezi diversele optiuni de plata globale puse la dispozitie de Magento.

In mod evident, Magento ofera o varietate de extensii, cand vine vorba despre dezvoltarea magainului tau online. Si nu am mentionat inca preturile, subiect de care ne tot legam pentru ca este atat de important: ca vanzator care utilizeaza aceasta platforma, nu trebuie sa uiti de modul in care iti stabilesti preturile.

Cum schimbi pretul produselor in Magento

Daca vrei sa iti schimbi pretul produselor in Magento, o poti face in mai multe feluri.In Control Panel, apasa pe Catalog, apoi pe Manage Products. Cauta numarul produsului al carui pret vrei sa il schimbi (ti se vor afisa informatii generale despre respectivul produs), schimba valoarea din campul dedicat pretului, apasa pe Save si gata – pretul s-a schimbat! Dar daca vrei sa pui in practica diverse strategii de pret sau vrei sa schimbi pretul mai multor produse diferite (1.000, sa zicem), atunci cum procedezi? Nu o poti face manual, ar dura prea mult.

Un utilizator Magento a dorit sa schimbe pretul unor produse, in functie de anumite criterii. A pariat pe folosirea unui cod (vezi imaginea de mai sus), ceea ce e in regula daca esti expert in domeniu. Daca nu e cazul, atunci ai nevoie de un sistem nou.

Problema preturilor dinamice competitive

Preturie dinamice se refera la schimbarea pretului anumitor produse in functie de circumstante predefinite.

Este o metoda eficienta de stabilire a preturilor, deoarece e autonoma si iti permite sa setezi cel mai bun pret, in functie de cat sunt dispusi clientii tai sa plateasca, in acel moment. Frumusetea preturilor dinamice Magento consta in faptul ca folosesc informatii concrete pentru a controla care ar trebui sa fie pretul unui produs. Preturile dinamice analizeaza preturile actuale si trecute ale produselor tale si ale celor vandute de competitia ta, pentru a determina pretul optim intr-un anumit moment temporal. Am explicat deja cat de simplu poti schimba pretul unuisingur produs, in Magento. Dar schimbarea tuturor preturilor produselor tale odata, in functie de anumite circumstante, e dificila. De aceea, daca folosesti Magento si vrei sa pui in practica strategii dinamice de pret, atunci trebuie sa implementezi un instrument/o extensie in acest sens.Folosind un astfel de tool de implementare a preturilor dinamice, poti apela la strategii de pret inteligente, in cadrul carora pretul se schimba pentru a ramane mereu usor mai mici/mai mari decat ale competitorilor alesi de tine. Odata ce iti setezi parametrii, totul se intampla in background, fara interventia ta, deci ai mai mult timp sa te axezi pe alte aspecte ale afacerii tale e-commerce (cresterea traficului, relatiile cu clientii, descoperirea de noi produse pe care le poti vinde).

Cum arata viitorul

In acest articol, am discutat despre cum pot folosi vanzatorii online diferite strategii de pret, in cadrul magazinului lor Magento, fara a apela la extensii de pret. In climatul actual, desi strategiile de pret sunt utile si viabile, nu mai sunt suficiente. Pe masura ce e-shop-ul tau se dezvolta, creste si numarul de produse pe care le vinzi, deci e din ce in ce mai dificil sa le monitorizezi si sa le schimbi manual preturile tuturor. Am mentionat si dificultatea semnificativa a implementarii unor strategii de pret eficiente (ca preturile dinamice si discriminarea de pret). Chiar daca ai mai putine produse sau destui angajati cati sa le schimbee manual preturile, ratezi informatiile relevante aflate la dispozitia celor care folosesc instrumente de comparare si schimbare a pretului. Daca ai un magazin online pe platforma Magento si vrei sa afli mai multe despre cum poti folosi un tool de comparare a pretului, intra pe pagina noastra de produs Magento: Prisync este singurul partener Magento care ofera un software de pret dinamic!

Leave a reply