Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Stitch Fix este din nou in crestere, gratie imbunatatirii CX


Retailerul american online Stitch Fix pierde de ceva timp clienti, a parasit piata britanica in 2023 si incearca sa isi revina investind in experienta clientelara (CX), anunta customerexperiencedive.com. Perioada de glorie avuta in 2017, cand crestea cu succes si era listat la bursa, fiind evaluat la 1,5 miliarde $, a fost inlocuita acum de investitii in CX, pentru a recuceri publicul-tinta si a ajunge din nou la venituri pe plus, pana la finalul anului fiscal 2026. 

Fondat in 2011, in San Francisco, Stitch Fix ofera serviciile unui stilist personal online (pe baza algoritmilor), cu livrare gratuita a produselor acasa si retur gratuit. Pe acelasi model s-a lansat si la noi TheOutfit.ro (care s-a inchis la final de 2022 si a pierdut 700.000 € din cei aproape 1,1 milioane primiti de la investitori; ulterior, echipa s-a reorientat cu succes catre un business nou – Unfrosen.com).

Stitch Fix a avut cu 2,6% mai putini clienti in Q2 2025, comparativ cu 15,5% in aceeasi perioada din 2024. Veniturile nete au scazut cu 5,5% YoY, dar valoarea medie a comenzii au fost mai mare cu 9%. CEO-ul Matt Baer a explicat ca, in Q2 2025, Stitch Fix a avut rezultate financiare mai bune decat se estima, gratie investitiilor in oferirea unei experiente personalizate.

Mai exact, stilistii au devenit centrali companiei: in al doilea trimestru fiscal, clientii au primit acces a profilul stilistilor care se ocupa de comenzile lor, iar investitia in relatie client-stilist a dat roade – acum, Stitch Fix are cea mai mare rata de clienti recurenti care cer acelasi stilist pentru urmatoarea comanda, din ultimii aproape 5 ani.

In plus, algoritmii au fost imbunatatiti, pentru a oferi recomandari mai bune stilistilor care aleg imbracaminte si accesorii pentru fiecare client. Iar un instrument AI analizeaza tranzactiiile clientelare si datele existente, pentru a estima cererea viitoare si a imbunatati managementul stocurilor.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply