Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Romania: review-urile online, prioritare in cumpararea electrocasnicelor online si offline (studiu)

Principalul factor care influenteaza decizia de cumparare online/offline a electrocasnicelor mari si mici este parerea altor utilizatori/cumparatori, a descoperit studiul GfK „Future Buy 2018”. Acesta a fost publicat pe gfk.com si a fost efectuat in 35 de tari, analizand modul in care digitalul a schimbat atitudinile si comportamentele oamenilor fata de cumparaturile online si offline. In Romania, cercetarea s-a derulat pe un esantion de 1.000 de respondenti, utilizatori de Internet, din mediul urban, de minim 18 ani.

Sondajul noteaza urmatoarele aspecte, la nivel european si autohton:

In cazul electrocasnicelor mari, in Romania

  • femeile dau mai multa greutate review-urilor online decat barbatii (72%, respectiv 68%)
  • urmatori factori importanti in decizia de cumparare sunt review-urile online postate de experti (apreciate tot intr-o masura mai mare de femei decat de barbati, 67% vs. 60%), site-urile generale de shopping(62% vs. 64%) si  compararea preturilor/consultarea site-urilor de reduceri (61% vs. 60%)
  • femeile au mai mare incredere in parerea prietenilor/familiei/colegilor
  • barbatii au mai mare incredere in site-urile retailerilor si in informatiile primite la raft/de la angajatii magazinului offline

In cazul electrocasnicelor mari, in Europa, se tine cel mai mult seama de sfaturile consultantilor de vanzari din magazine, de review-uri si de compararea preturilor/consultarea site-urilor de reduceri.

In cazul electrocasnicelor mici

  • femeile dau mai multa greutate review-urilor online decat barbatii (76%, respectiv 65%)
  • urmatori factori importanti in decizia de cumparare sunt review-urile online postate de experti (72% vs. 64%),  compararea preturilor/consultarea site-urilor de reduceri (68% vs. 65%) si site-urile generale de shopping(71% vs. 60%)
  • femeile au mai mare incredere in informatiile primite la raft si in demonstratiile live cu ce poate face produsul

In cazul electrocasnicelor mici, in Europa, primele 3 criterii sunt review-urile online, informatiile primite la raft si compararea preturilor/consultarea site-urilor de reduceri.

Leave a reply