Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Rebranding Buy4Baby.ro: magazinul si-a schimbat numele, in EMPRIA.ro

Anul 2023 incepe cu o schimbare de nume, pentru magazinul online Buy4Baby.ro. Consolidarea prezentei online si detectarea unei nevoi de produse dintr-o gama mai larga, pentru un public mai variat, au dus la schimbarea numelui companiei si la o noua identitate de business: Buy4Baby.ro a devenit EMPRIA.ro. Business-ul Buy4Baby s-a nascut in 2015, iar acum are o cifra de afaceri de 500.000 €.

„Procesul de rebranding inseamna (…) mai mult decat o simpla strategie de a veni cu o imagine noua. Este expresia muncii noastre fata de tot ce am construit pana acum si continuarea visului de la care am pornit, acela de a imbogati gama de produse, astfel incat sa raspundem unor nevoi pentru un public mult mai mare. EMPRIA este despre Empatie, Munca, Protectie, Responsabilitate, Iubire si Apreciere pentru toti cei de langa noi, valori in care credem si care ne reprezinta, atat pe noi cat si pe clientii nostri”, transmite Ioana Ciumara (Fondator Buy4Baby.ro).

„Am dobandit notorietate pe piata produselor pentru copii, asa ca nu a fost usor sa luam decizia de schimbare a numelui. Insa, pentru ca ne dorim sa evoluam permanent, ne-am gandit insa ca e mai bine sa facem acest lucru mai devreme decat mai tarziu. Ne pastram in continuare focusul pe nisa produselor de siguranta pentru copii care ramane foarte importanta pentru noi. Dar, totodata ne extindem oferta pe noi categorii de produse pentru copii si chiar pentru adulti. In acest an ne vom consolida prezenta in pietele din tarile vecine si ne vom creste portofoliul de furnizori”, completeaza aceasta.

Noul nume al companiei pune accentul pe aspiratiile si valorile companiei, cat si pe o comunicare mai eficienta cu publicul tinta, cumparatorii care au nevoie de produse ce tin de sanatatea si siguranta copiilor si adultilor. Pentru noua imagine a site-ului, fondatorii au ales culori calde, care transmit o energie buna si prietenoasa. Logo-ul are forma unui scut portocaliu, fiind un simbol care inspira protectie si siguranta. Portocaliul este o culoare care sugereaza entuziasm si optimism, transmitand o atitudine pozitiva si plina de viata, la fel cum se descriu si membrii echipei.

Clientii fideli Buy4Baby vor gasi in continuare pe site aceleasi produse de calitate pentru copii. In plus, vor gasi o gama extinsa de produse si pentru copii mai mari, si pentru adulti. In acest context al cresterii si dezvoltarii, managerii companiei estimeaza dublarea numarului de clienti, in 2023.

Leave a reply