Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Platforma Trendyol.com (Alibaba) se extinde in Europa de Est (inclusiv Romania), in 2024

Anul acesta, Romania va fi prima piata pe care se va extinde gigantul e-commerce turc Trendyol.com, citim pe dailysabah.com. Acesta a anuntat ca va tinti piata est-europeana in 2024, incepand cu Romania. Fondata in 2010, platforma de tip marketplace vinde imbracaminte, incaltaminte si accesorii pentru femei, barbati si copii, electronice, decoratiuni interioare, produse cosmetice (si nu numai) si este detinuta in proportie majoritara de Alibaba Group.

„In primul trimestru din 2024 vom intra pe piata din Europa de Est. Vom incepe cu Romania, Grecia, Ungaria si Republica Ceha, crescand numarul de tari de pe piata, in urmatoarea perioada. Scopul nostru este sa permitem tuturor celor 300.000 de selleri (de pe platforma) sa vanda in aceste regiuni, inclusiv in Europa, Orientul Mijlociu si tarile din Golf”, a transmis Erdem Inan (CEO Trendyol Group), la inceputul lunii trecute, la InMerge Innovation Summit, in Baku (Azerbaidjan).

Trendyol vinde in Azerbaidjan din mai 2023 si are deja 1,3 milioane de clienti si 6,3 milioane de comenzi. In total, platforma e-commerce listeaza peste 170 milioane de produse, livrand in 27 de tari europene (printre care si Romania) si are peste 30 de milioane de clienti. Trendyol se axeaza pe produse accesibile ca pret, are si o sectiune de supermarket, vinde si produse second-hand si face livrari rapide prin intermediul propriei companii logostice – Trendyol Express.

„Folosindu-ne de infrastructura noastra tehnologica si de investitiile fizice, dar si de eforturile noastre legate de marketing, vom obtine rezultate mai bune, lucrand alaturi de sellerii nostri. Producatorii, produsele si pozitionarea de brand de calitate ne ofera un potential semnificativ. Faptul ca este o regiune in care putem ajunge rapid din Turcia, cu un cost scazut, ne ofera numeroase avantaje”, a mai explicat CEO-ul Trendyol.

Urmatoarele tari pe care a pus ochii gigantul turc sunt Polonia, Slovacia si Bulgaria. Pana la final de 2024, noul jucator de pe piata online est-europeana isi propune sa totalizeze 2 milioane de clienti activi si peste 4 milioane de comenzi, in valoare de 350 de milioane $. Asa cum scriam anul trecut, marketplace-urile specializate – ca Trendyol (Turcia), Zalando (Germania), Backmarket si Rue du Commerce (Franta) sau Privalia (Spania) – castiga teren mai ales in Europa, profitand de apetitul consumatorilor pentru astfel de platforme. 15% dintre sumele cheltuite pe marketplace-urile europene au mers catre unele specializate, in ultimul an.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentariu ( 1 )

  1. […] parteneriat semnat pe 3 ani. Trendyol a aparut la Istanbul in 2010, s-a lansat in tara noastra in ianuarie 2024 si vinde online imbracaminte, accesorii, incaltaminte si produse pentru […]

Leave a reply